ja hassutella.Jostain kumman syystä aikaisempi aloitukseni poistettiin huuhaalta?Täysin harmiton mielestäni.
No mutta kysymys kuuluukin: Tuliko kutsua linnan juhliin? Itse en saanut ja en ehkä menisikään. Kompastuisin kuitenki ensimmäiseen kynnykseen, pulla tarttuisi väärään kurkkuun, iskisi vuosisadan kahvikuppineuroosi yms.
Entäs itse?Kestäisitkö sinä tuollaiset noinkin hienot kekkerit? Ystäväni sai kutsun ja toivotaan että kaikki menee hyvin. ;)
Yritetään
62
2569
Vastaukset
saanut yhtenäkään vuotena kutsua, muuten olisin lööpeissä pahimpina tunarina. Kaataisin kahvit/ boolit toisten rinnuksille. Jatkoilla oksentaisin taksiin ja puhuisin sekavia jokaiselle vastaan tulijalle. Sukkikseni olisivat riekaleina ja kumppanini tiellä tiettömillä, jota sitten huutelisin kurkku suorana pitkin helsinkiä. :(
- myös!
Ja kaiken lisäksi minulla olisi nuttura siirtynyt korvan viereen. :)
myös! kirjoitti:
Ja kaiken lisäksi minulla olisi nuttura siirtynyt korvan viereen. :)
tuo muuten unohtu, mutta olisi se ainakin löysällä. :)
- sitä ei
Nittamiinax kirjoitti:
tuo muuten unohtu, mutta olisi se ainakin löysällä. :)
olisi.Olisi sellainen tuulitukka. ;)
sitä ei kirjoitti:
olisi.Olisi sellainen tuulitukka. ;)
kotiin lähtiessä saattaisi olla aikamoinen pehko päässä. Siinä olisi kimalteet varisseet ja kiharat suortuneet. Iiikk mikä peikko..:)
- linnan juhlat!
Nittamiinax kirjoitti:
kotiin lähtiessä saattaisi olla aikamoinen pehko päässä. Siinä olisi kimalteet varisseet ja kiharat suortuneet. Iiikk mikä peikko..:)
Omissa pippaloissahan tuo on ihan normaalia.Ensin laittaudutaan monta tuntia ja aamulla herätään vaatteet,meikit päällä ja toivotaan kun avaa silmät että on sentään omassa sängyssä. ;D
- kun mikä..
Sonnustaudutaan limunaatipukuun, ellei peräti
pingviiniksi. Otetaan varovaisesti pohjaa
Kappelissa. ei kuitenkaan olutta ettei ala
kättelyjonossa kusettamaan. Pressan kohdalla
katsotaan että hiukset on hyvin ja kello näkyy.
Sitten annetaan Tarjalle tassua ja raapastaan
takajalalla että parketista lentää lastu..ja
eikun poolin kimppuun..- naurut!
Niin tietenkin jos jättäisi ne syömiset ja kohoveet väliin. :)
- IsäGamillo
Mutta selittäisitkö miten pulla voi tarttua" vääräänkurkkuun" Senkö vuoksi kun se on " VÄÄRÄ"
Minne pullalla ei ole mitään asiaa.- Vaikka näin
Vieressä istuva pian syö sen.Jää pian ilman. ;)
- että mihin
se oli kadonnut, kun en ehtinyt vastaamaan.
Ei tullu kutsua, enkä mä kyllä odottanutkaan.
En oikeasti tykkää juhlista enkä osaa valssata. ;)- minä sen
toin kun näytti olevan sopimaton viesti huuhaalle. ;)
tuu kutsua..Mä kuiteskin istuisin boolimaljan vieressä jonkin aikaa, ja sitten alkaisi vuosisadan törttöily ja munailu..:¤
- Jos sattuu
istahtamaan sen alkoholittoman boolin viereen. Onhan se kieltämättä aina noloa. ;)
- aika noloa
Jos sattuu kirjoitti:
istahtamaan sen alkoholittoman boolin viereen. Onhan se kieltämättä aina noloa. ;)
eikä aina tai siis ainahan se noloa on jos joka kerta käy näin. =)
- RiisuArkihuoli
kutsu vielä tänäkään vuonna, vaikka postilaatikolla olen ahkeraan ravannut :=(
Ainahan tuollaset juhlat kestäis. Eri asia on viittiskö niin teennäisiin kekkereihin mennä.
Pitäis olla se virallinen osuus niin korrektisti.
Vasta yömyöhään jatkoilla pääsis vähän irrottelemaan :=))Ei tippunut tikettiä minullekkaan, vaan onhan tässä vielä aikaa:))
Olishan se makeeta päästä mukaan juhlaan. Mutte sen lupaan jos sinne pääsen, heilutan sulle just ennen kättelyä.. :)- RiisuArkihuoli
Waffen-ss kirjoitti:
Ei tippunut tikettiä minullekkaan, vaan onhan tässä vielä aikaa:))
Olishan se makeeta päästä mukaan juhlaan. Mutte sen lupaan jos sinne pääsen, heilutan sulle just ennen kättelyä.. :)Tarkoitatko, että silloin heilautat, kun näet minut linnan yläparvella parhaan eliitin seurassa :=))
Jos sen uskallat tehdä, niin en antais sulle rukkasia kun tulet tanssiin pokkaamaan :=)) RiisuArkihuoli kirjoitti:
Tarkoitatko, että silloin heilautat, kun näet minut linnan yläparvella parhaan eliitin seurassa :=))
Jos sen uskallat tehdä, niin en antais sulle rukkasia kun tulet tanssiin pokkaamaan :=))Eheii, Typy, vaan silloin kun minä olen juhlimassa, sinä katselisit menoa telkusta.:)
Etkä sinä muutenkaan rukkasia minulle antaisi, ethän.:)- RiisuArkihuoli
Waffen-ss kirjoitti:
Eheii, Typy, vaan silloin kun minä olen juhlimassa, sinä katselisit menoa telkusta.:)
Etkä sinä muutenkaan rukkasia minulle antaisi, ethän.:)ei kutsuta, en katso kutsuja töllöstäkään. Sen verran loukkaantunut olen :=((
No en antais rukkasia, kun noin kauniisti kysyt.
Miten sun tanssitaito sitten on? Osaatko tanssia valssit, tangot, jenkat ja polkat?
Jos et osaa, niin voin opettaa, ja myös viedä.
Varsinkin viemisessä olen erittäin hyvä. Moni mies on kehunut :=))) RiisuArkihuoli kirjoitti:
ei kutsuta, en katso kutsuja töllöstäkään. Sen verran loukkaantunut olen :=((
No en antais rukkasia, kun noin kauniisti kysyt.
Miten sun tanssitaito sitten on? Osaatko tanssia valssit, tangot, jenkat ja polkat?
Jos et osaa, niin voin opettaa, ja myös viedä.
Varsinkin viemisessä olen erittäin hyvä. Moni mies on kehunut :=)))Tanssitaitoni on oikeasti kehno, enkä sillä ole koskaan päässyt ylpeilemään. Ylimääräistä opetusta tarvisisin ennenkuin parketille uskallan kanssasi.Mielelläni ottaisin oppitunnin jos toisenkin vastaan sinulta. :)
- RiisuArkihuoli
Waffen-ss kirjoitti:
Tanssitaitoni on oikeasti kehno, enkä sillä ole koskaan päässyt ylpeilemään. Ylimääräistä opetusta tarvisisin ennenkuin parketille uskallan kanssasi.Mielelläni ottaisin oppitunnin jos toisenkin vastaan sinulta. :)
puhutaan, niin en minäkään tanssitaidollani pääse kehumaan.
Minulla on tosiaan paha tapa viedä, eikä siitä monet miehet tykkää. Kerran eräs mies pysähtyi tanssilattialla kesken tanssin, ja kysyi vähän äreissään, et kumpi tässä oikein nyt vie. Mä siihen, etten tiedä :=)))
Siksipä, jos tanssipaikassa on karaokepaikka (nykyään kaikissa huvikeskuksissa) menenkin mieluummin laulamaan. Se on enemmän alaani :=))
Vieläkö haluat oppitunteja minulta? :=)) RiisuArkihuoli kirjoitti:
puhutaan, niin en minäkään tanssitaidollani pääse kehumaan.
Minulla on tosiaan paha tapa viedä, eikä siitä monet miehet tykkää. Kerran eräs mies pysähtyi tanssilattialla kesken tanssin, ja kysyi vähän äreissään, et kumpi tässä oikein nyt vie. Mä siihen, etten tiedä :=)))
Siksipä, jos tanssipaikassa on karaokepaikka (nykyään kaikissa huvikeskuksissa) menenkin mieluummin laulamaan. Se on enemmän alaani :=))
Vieläkö haluat oppitunteja minulta? :=))Kyllä minä suostuisin ottamaan oppitunteja sinulta. Varmasti olet parempi tanssittaja kuin minä ja se riittää.
Tuosta laulamisesta, niin onko sinulla joku spesiaali biisi jota mielelläsi laulat? Sanon sulle tiedoksi näin etukäteen, että opettele Meiju Suvaksen "Pure mua", tykkään siitä kovasti:)- RiisuArkihuoli
Waffen-ss kirjoitti:
Kyllä minä suostuisin ottamaan oppitunteja sinulta. Varmasti olet parempi tanssittaja kuin minä ja se riittää.
Tuosta laulamisesta, niin onko sinulla joku spesiaali biisi jota mielelläsi laulat? Sanon sulle tiedoksi näin etukäteen, että opettele Meiju Suvaksen "Pure mua", tykkään siitä kovasti:)Vai pure mua :=))
Mikäli sua kirjoitusten perusteella tunnen, et voi tuota kappaletta varmaan juurikaan sietää.
No en minäkään kyllä :=)))
Mä laulan vähän sitä sun tätä.
Mari Rantasilan:
Vain rakkaus, on yksi minkä laulan varmaan joka kerta.
Ystävän laulu
Syyslaulu
Lulu jne. RiisuArkihuoli kirjoitti:
Vai pure mua :=))
Mikäli sua kirjoitusten perusteella tunnen, et voi tuota kappaletta varmaan juurikaan sietää.
No en minäkään kyllä :=)))
Mä laulan vähän sitä sun tätä.
Mari Rantasilan:
Vain rakkaus, on yksi minkä laulan varmaan joka kerta.
Ystävän laulu
Syyslaulu
Lulu jne.Kyllä minä tuosta Meijun laulusta pidin. Eihän se mikään elämää suurempi esitys ole, mutta on siinä jotain pientä kaksimielisyyttä joka viehättää.
Ystävän laulu on hirmu hyvä biisi ja se kolahtaa aina täpöllä.
Tykkäätkö yhtään Tapani Pertun esittämästä Nathaliesta? Siinä biisissä on tyyliä ja on muutenkin erikoinen kipale. Ihan kylmän väreet menee selkää pitkin kun sen kuulee radiosta.Waffen-ss kirjoitti:
Kyllä minä tuosta Meijun laulusta pidin. Eihän se mikään elämää suurempi esitys ole, mutta on siinä jotain pientä kaksimielisyyttä joka viehättää.
Tykkäätkö yhtään Tapani Pertun esittämästä Nathaliesta? Siinä biisissä on tyyliä ja on muutenkin erikoinen kipale. Ihan kylmän väreet menee selkää pitkin kun sen kuulee radiosta.Löysin sanat Natalieen. Eka ja viimeinen säkeistö:
"Maa vieras on ja kylmä kevät sen
Natalia, sua paleltaa
Niin kaukana on ikäväsi maa
Jo tuoksuu yössä aistit huumaten akaasia
Niin vinkkaan siirtyy varjo ristikon
Natalia, oi kuuletko?
Soi yössä rakentajain laulut jo
He palaavat ja silloin vapaa on taas Ukraina- RiisuArkihuoli
Waffen-ss kirjoitti:
Kyllä minä tuosta Meijun laulusta pidin. Eihän se mikään elämää suurempi esitys ole, mutta on siinä jotain pientä kaksimielisyyttä joka viehättää.
Tykkäätkö yhtään Tapani Pertun esittämästä Nathaliesta? Siinä biisissä on tyyliä ja on muutenkin erikoinen kipale. Ihan kylmän väreet menee selkää pitkin kun sen kuulee radiosta.ens kerralla laulan tuon Pure Mua ihan sulle :=))
Natalie on hyvä kappale. En kyllä ole sitä itse laulanut. Enemmän sopii miehen laulettavaksi.
Kotiviiniä tykkään laulaa duona, jos paikalla on joku mieshenkilö, joka sen kanssani laulaa :=))
Kylläpäs alkoi tehdä mieli lähteä karaoke paikkaan kun näistä lauluista tuli puhe :=)) - Ak:n lapio
Waffen-ss kirjoitti:
Löysin sanat Natalieen. Eka ja viimeinen säkeistö:
"Maa vieras on ja kylmä kevät sen
Natalia, sua paleltaa
Niin kaukana on ikäväsi maa
Jo tuoksuu yössä aistit huumaten akaasia
Niin vinkkaan siirtyy varjo ristikon
Natalia, oi kuuletko?
Soi yössä rakentajain laulut jo
He palaavat ja silloin vapaa on taas UkrainaEttä Perttu on nimenomaan laulanut tämän Natalian. Muisteleisin, että sopii enempi Agitprop hommiin.
Ak:n lapio kirjoitti:
Että Perttu on nimenomaan laulanut tämän Natalian. Muisteleisin, että sopii enempi Agitprop hommiin.
Molemmat ovat esittäneet laulun ja Tapani on sen ensimäisenä levyttänyt.
- RiisuArkihuoli
Waffen-ss kirjoitti:
Tarkoitit kappaletta, joka menee jotenkin näin:
Punaisen torin jo näin
se peittyi huntuun valkeaan
Oli oppaanani mulla silloin Natalie.
Väistyi vallankumous
kaiken voitti rakkaus jne.. RiisuArkihuoli kirjoitti:
ens kerralla laulan tuon Pure Mua ihan sulle :=))
Natalie on hyvä kappale. En kyllä ole sitä itse laulanut. Enemmän sopii miehen laulettavaksi.
Kotiviiniä tykkään laulaa duona, jos paikalla on joku mieshenkilö, joka sen kanssani laulaa :=))
Kylläpäs alkoi tehdä mieli lähteä karaoke paikkaan kun näistä lauluista tuli puhe :=))Natalieta ei varmaan kuule karaokessa, luulisin näin mutta satavarma en ole.
Kotiviini biisi on hyvä ja tykkäsin siitä kun Anna Hanski esitti sen (mikä sen kaveri nimi olikaan) kanssa). :)- RiisuArkihuoli
Waffen-ss kirjoitti:
tuota sun tarkoittamaa kappaletta.
Ehkä sitten, jos kuulisin sävelen :=)) RiisuArkihuoli kirjoitti:
Tarkoitit kappaletta, joka menee jotenkin näin:
Punaisen torin jo näin
se peittyi huntuun valkeaan
Oli oppaanani mulla silloin Natalie.
Väistyi vallankumous
kaiken voitti rakkaus jne..Mutta tuohan on sama laulu? En kai minä nyt sekoita ja puhu väärin..?
En tiedä laulaako Perttu kaikki säkeistöt, mutta kyllä me samasta laulusta puhumme.- RiisuArkihuoli
Waffen-ss kirjoitti:
Natalieta ei varmaan kuule karaokessa, luulisin näin mutta satavarma en ole.
Kotiviini biisi on hyvä ja tykkäsin siitä kun Anna Hanski esitti sen (mikä sen kaveri nimi olikaan) kanssa). :)joku Kaasalainen. En varmaksi muista.
Mutta kyllähän paras on alkuperäinen Nancy Sinatran ja Lee Hazlewoodin laulama Summerwine :=)) RiisuArkihuoli kirjoitti:
joku Kaasalainen. En varmaksi muista.
Mutta kyllähän paras on alkuperäinen Nancy Sinatran ja Lee Hazlewoodin laulama Summerwine :=))Hanski lauloi sen biisin just tuon Lee Hazlewoodin kanssa. Sitä kaverin nimemä tuossa jo aiemmin funtisin.
- RiisuArkihuoli
Waffen-ss kirjoitti:
Mutta tuohan on sama laulu? En kai minä nyt sekoita ja puhu väärin..?
En tiedä laulaako Perttu kaikki säkeistöt, mutta kyllä me samasta laulusta puhumme.En muista siinä laulussa olevan noita sanoja.
Oootas kun mietin...
Aika.. riensi nopeasti
Lensit suomeen asti... (en muista väliä)
Kerroin sulle Helsingistä
kerroin ihmisistä
Lupasit mun olla ja tanssittiin
Kun sinut kotiini vein
sai viini poskes hehkumaan.
Sua luotani en päästä koskaan Natalie jne.
Huomaatkos. Muisti palaa pätkittäin :=)) - RiisuArkihuoli
Waffen-ss kirjoitti:
Hanski lauloi sen biisin just tuon Lee Hazlewoodin kanssa. Sitä kaverin nimemä tuossa jo aiemmin funtisin.
myöhemmin sitten myös Hazlewoodin kanssa :=))
RiisuArkihuoli kirjoitti:
En muista siinä laulussa olevan noita sanoja.
Oootas kun mietin...
Aika.. riensi nopeasti
Lensit suomeen asti... (en muista väliä)
kerroin ihmisistä
Lupasit mun olla ja tanssittiin
Kun sinut kotiini vein
sai viini poskes hehkumaan.
Sua luotani en päästä koskaan Natalie jne.
Huomaatkos. Muisti palaa pätkittäin :=))Joku saa kaivaa äänilevyarkistonsa kätköistä kyseisen levyn ja tarkistaa miten ne sanat menee. Olen tässä hiukan epäröivällä kannalla, enkä ala väittämään puoleen tai toiseen kun en varmaksi tiedä.
Kyllä siinä laulussa noin lauletaan kuin muistelet. Hyvin muistat, ja kohta vedät biisin kokonaan:)- RiisuArkihuoli
Waffen-ss kirjoitti:
Joku saa kaivaa äänilevyarkistonsa kätköistä kyseisen levyn ja tarkistaa miten ne sanat menee. Olen tässä hiukan epäröivällä kannalla, enkä ala väittämään puoleen tai toiseen kun en varmaksi tiedä.
Kyllä siinä laulussa noin lauletaan kuin muistelet. Hyvin muistat, ja kohta vedät biisin kokonaan:)ehkä muistan laulun sanasta sanaan :=)))
Eikä se ollut
Sai viini poskes hekumaan, vaan
Sai lämpö posket hekumaan.
Mua johti halki pakkasillan Natalie.
Ei tuu mitään. Mua vaivaa nyt kun en muista sanoja kokonaan :=((
Hmm.. sai olla patsaat paikallaan
sai juoda (mistä?) kuka vaan
kaakaon sen..
Jospa joku osais kirjoittaa sanat tänne :=)) - Ak:n lapio
Waffen-ss kirjoitti:
Joku saa kaivaa äänilevyarkistonsa kätköistä kyseisen levyn ja tarkistaa miten ne sanat menee. Olen tässä hiukan epäröivällä kannalla, enkä ala väittämään puoleen tai toiseen kun en varmaksi tiedä.
Kyllä siinä laulussa noin lauletaan kuin muistelet. Hyvin muistat, ja kohta vedät biisin kokonaan:)Se on muistaakseni joku ranskalainen suomennos. Natalia on Elvi Sinervon runoon Cydiksen sävellys.
- No kyllä se pitää
ottaa kaikki irti mitä ilmaiseksi saa. ;)
- Synnove Pullo
myöhemmin sitten myös Hazlewoodin kanssa :=))
löytyi Tuubista. Tapani Pertun versiota ei.
Komee kappale!
http://www.youtube.com/watch?v=asAepCRxpek - RiisuArkihuoli
Synnove Pullo kirjoitti:
Komee kappale!
http://www.youtube.com/watch?v=asAepCRxpekyoutubesta kappaletta, mutta en löytänyt.
Eipä ole kukaan sanoja kirjoittanut.
Mä muistan laulusta taas vähän enemmän, mutta en jaksa kirjoittaa :=)) RiisuArkihuoli kirjoitti:
youtubesta kappaletta, mutta en löytänyt.
Eipä ole kukaan sanoja kirjoittanut.
Mä muistan laulusta taas vähän enemmän, mutta en jaksa kirjoittaa :=))Et jaksa kirjoittaa? Vaikka pyydän tosi nätisti, ja otan semmoisen nallekarhu ilmeen:)
Alas vain naputella sanoja sen verran mitä muistat.Synnove Pullo kirjoitti:
Komee kappale!
http://www.youtube.com/watch?v=asAepCRxpekTämä alkuperäinen on hyvä kipale ja tykkäsin tästäkin kovasti.
Harmi kun niitä sanoja ei kukaan tuonnut tähän esille. Niitä ei netissä ole, sen jo tarkistin. Sen verran asia alkoi askarruttamaan, että jo ehdin kysyä yhdeltä frendiltä sanoja. Ei löytynyt.
Kysyin myös onko laulusta tehty kaksi eriversiota, kun noiden sanojen kanssa hiukan niin epäilin. Varmistusta en saanut.
Joo, se biisi on joku ranskalainen alunperin ja Perttu sitten esitti siitä tehdyn käännöksen. Yritin etsiä Ylen arkistosta esitystä, mutta ei siellä ole. Eikä ole Yuotubessakaan.
Aikansa kun Typy muistelee, niin laittaa tähän meille kaikki säkeistöt esille:)
Tietysti saa toisetkin ne laittaa esille jos vain tietää.:)- RiisuArkihuoli
Taitaa tuo Natalie soida koko yön päässä :=))
Mä kyllä laulasin mieluummin Andreeta :=))
Pretangeen, Provinceen rypäleitä poimimaan
Päätin vain lähteä kuvioita muuttamaan
Hedelmät kypsyivät
aina kesän kuuminpaan aikaan
Ja niitä me poimittiin
me kolme, mä Micelle ja Jean.
Aurinko suuteli meitä Andre
kun kuljettiin hiekkateitä Andre
Sun nimes kirjoitin santaan Andre
Sen pyyhki tuulet
vielä musta kuulet Waffen :=))))
Hyvät yöt, ja kiitos juttutuokiosta. Vielä mieliaiheestani, eli lauluista :=)) RiisuArkihuoli kirjoitti:
Hedelmät kypsyivät
Ja niitä me poimittiin
Sen pyyhki tuulet
Hyvät yöt, ja kiitos juttutuokiosta. Vielä mieliaiheestani, eli lauluista :=))Hyvä yöt sinulle:) Minä vielä hetkeksi jään..:)
- mielen valtaa
Hedelmät kypsyivät
Ja niitä me poimittiin
Sen pyyhki tuulet
Hyvät yöt, ja kiitos juttutuokiosta. Vielä mieliaiheestani, eli lauluista :=))jälleen kaipuu, kuin muuttolinnut mä tahdon lämpimään... ja pääsin itteäni kymmenen vuotta nuoremman suloisen miehen kainaloon tämän lauantaina laulettuani. *punastuu*
- RiisuArkihuoli
mielen valtaa kirjoitti:
jälleen kaipuu, kuin muuttolinnut mä tahdon lämpimään... ja pääsin itteäni kymmenen vuotta nuoremman suloisen miehen kainaloon tämän lauantaina laulettuani. *punastuu*
että vain 10 vuotta nuoremman :=))
Jos olisit sanonut et 20 vuotta nuoremman, en olis ymmärtänyt.
Mitäs tuosta nyt punastumaan :=))
Tuota laulua minäkin tässä oeln alkanut pikkuhiljaa lauleleen :=)) - lauleskella
että vain 10 vuotta nuoremman :=))
Jos olisit sanonut et 20 vuotta nuoremman, en olis ymmärtänyt.
Mitäs tuosta nyt punastumaan :=))
Tuota laulua minäkin tässä oeln alkanut pikkuhiljaa lauleleen :=))Sheikki tai Don... hei se nuori mies otti tänään yhteyttä. :))
- RiisuArkihuoli
lauleskella kirjoitti:
Sheikki tai Don... hei se nuori mies otti tänään yhteyttä. :))
No mitä se?
Eikait vaan ilmoittanut, ettet pääsekään kainaloon? :=))
Mistä sä sen nuoren miehen oot kopannut? Tässähän alkaa jo kateus iskemään :=)) - tavata
No mitä se?
Eikait vaan ilmoittanut, ettet pääsekään kainaloon? :=))
Mistä sä sen nuoren miehen oot kopannut? Tässähän alkaa jo kateus iskemään :=))uudelleen ja minä tietty lupauduin. Mukava mies. :))
Tuolta jostainhan sen koppasin laulamalla nätisti sitä kappaletta mistä oli puhekin. - RiisuArkihuoli
tavata kirjoitti:
uudelleen ja minä tietty lupauduin. Mukava mies. :))
Tuolta jostainhan sen koppasin laulamalla nätisti sitä kappaletta mistä oli puhekin.tietenkin.
Siellä onkin usein ihan kivoja miehiä, ja hyviä laulamaan :=))
Ei muuta kun lycka till. Ja jos muistat näyttää sille itestäs vaan ne parhaat puolet, niin tiedä mihin juttu vielä johtaa :=)) - tää ei
tietenkin.
Ei muuta kun lycka till. Ja jos muistat näyttää sille itestäs vaan ne parhaat puolet, niin tiedä mihin juttu vielä johtaa :=))kyl laulanut, mutta tykkäs kuunnella kun minä lauloin. Varmasti muistan näyttää, mutta nyt on mentävä maate, kun oli aika railakas viikonloppu. :)
- ehtinytkään
tietenkin.
Ei muuta kun lycka till. Ja jos muistat näyttää sille itestäs vaan ne parhaat puolet, niin tiedä mihin juttu vielä johtaa :=))mennä maate. Viestiä alkoi pukkaamaan siltä nuorelta söpöläiseltä. :)
- jo seuraukset
Kuinkahan meidän nyt käy, kun tälläinen
vahingollinen ja asiaton viestiketju on
jäänyt poistamatta. Uskaltaako sitä laittaa
lapsia kouluun maanantaina..:D- Ottavat pian
ylläpidosta yhteyttä että nyt loppuu tuollaisten asiattomien kirjoittelu suomi24:lle? ;)
tänävuonna tullut kutsua, nutta eletään toivossa :)) Jos kutsu tulisi niin taatusti menisin.... Ehkä hakisin varuiksi nitroreseptin kuitenkin :)
- tässä vielä
muutama päivä aikaa.Minä tarvitsisin varmaan purkin rauhoittavia että pysyisi kuppi kätösessä. ;)
- OlenkoOuto
hyvin tilaa asiallisille aloituksille, eikä täältä näytetä poistettavan mitään turhaan.
Ei tullut kutsua, eipä silti en kyllä edes odottanut sitä :) - RiisuArkihuoli
No ok.
Hotelliin tulimme taas, ja kättäs kauan puristin...
Mausoleumi Leninin, kahvilassa tuskimmin hän joi.. kaakaon vain..
Sitten loppu meni näin:
Nyt sua odotan taas
että saan sut Helsinkiin.
Sua luotasi en päästä koskaan Natalie
Natalie
Aika riensi nopeasti
lensi suomeen asti
ajatukset laidalta Moskovan
kerroin ihmisistä
Lupasit mun olla
ja tanssittiin.
Eikö ala jo koko kirjo olemaan. Muistas vaan oikean järjestyksen. Sinähän voit koota palaset yhteen. Katsotaan tuleeko koko laulu :=))
Ja nyt saa Natalien muistelu riittää. Se ei enää ens yötä mun päässä saa soida :=))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih506763Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6742932Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831270Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.981261- 841235
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611144- 891130
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2371110- 721012
- 223917