kalanaiset mustasukkaisia naispuolisista ystävistään?????
onko
3
553
Vastaukset
- ainakaan
Olen kalatnainen ja en ole kyllä yhtään mustasukkainen ystävistäni. Ystävyyssuhteet ovat hyvin tärkeä osa kalojen elämää, ja ne ystävyyssuhteet perustuu syvään luottamukseen, että ei niistä tarvitse olla mustasukkainen. Jos ystävät pettävät sen vahvan siteen, sen jälkeenhän ne ei enää ole niin hyviä ystäviä (eli ei niillä ole sit niin väliä) Vähän julmasti kärjistetty mutta niin se menee ainakin minun kohdalla.....
- spinaltina
samoin menee mun kohdalla.
ei mustasukkaisuutta kaveruussuhteissa. mutta ne kaverit jotka pettää, nii ei niitä muistella sen jälkeen. antaa voin anteeksi, mutta ei se ole enää sama asia.
samaa käytäntöä käytän rakkaussuhteissa.
- ja luoton menetys
on 2 eri asiaa. Ykskään hetero kalat nainen ei ole mustis yhdestäkään naisesta, se on vissi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224864- 203935
- 272311
- 342134
- 371928
- 151818
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191547- 121471
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons191175Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101094