Onko ilmaisen Postiloota.net:n käyttäjiä?
Olen itse käyttänyt tuota palvelua lähes koko sen olemassaolon ajan ja olen ollut suht' tyytyväinenkin. Spamia on ollut vähän ja vaikka HTML-viestejä ei tuetakaan, olen nekin saanut kikkaillen luettua.
Nyt on mennyt viikko ettei siellä ole tullut eikä mennyt postia. Olen muutaman käyttäjän kanssa testannut eikä palvelu toimi heilläkään.
Olisiko joku kuullut/lukenut huhuja tms. että onko koko Postiloota lopettanut? Huolestuttaa ihan "aikuisten oikeesti", kun tuo osoite on minun osoitteeni kaikissa yhteystiedoissani ja mm. käyntikorteissani. Tilanteen muuttaminen vie kauan aikaa ja rahaakin siis....
Postiloota.net lopettanut?
8
3150
Vastaukset
- täälläkin
Olen ihmetellyt tässä samaa. Saan ko. osoitteeseen postia päivittäin, mutta nyt ei ole tullut mitään ainakaan viikkoon. Info-sivulla on palautelomake, mutta en ole saanut (ainakaan vielä) vastausta ylläpidolta.
- taitaa olla turha
Minä myös laittanut palautelomakkeen ainakin 3 kertaa mut ei mitään vastausta. Laitoin varoiksi myös yhdestä toisesta osoitteesta sen, koska jos loota ei kert pelaa niin eikai se palautekaan sitten. Laittakaa muutkin postia osolla info@postiloota.net kaikista mahdollisista muistakin sähöistä. Jos ne tontut vaikka heräis
- Anonyymi
minä vaa
- EI__TOimi
ei toimi mikxei toimi
- Ärsyyntynyt
En ole pystynyt käyttämään moneen vuoteen ja nyt haluaisin poistaa tunnuksen,
mutta ei onnistu! - Anonyymi
Ei ole lopettanut koska ei koskaan ole ollut edes olemassakaan.
- Anonyymi
On ollut olemassa ja minusta oli kaikista helpoin. Toivon ,että palaisi mahdollisimman pian takaisin käyttöön. KIITOS.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On ollut olemassa ja minusta oli kaikista helpoin. Toivon ,että palaisi mahdollisimman pian takaisin käyttöön. KIITOS.
Kokeile coldmail.com
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224594- 203745
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy4072449- 272181
- 342034
Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391969- 361809
- 151738
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191507- 121371