buhaha buhaha.......tieto lisää tuskaa.
Onneks sulla ei ole mitään tietoa ja näkemystä,niin ainakin elämässäsi ei ole tuskaa. Vai alamäkeä Pelicans menee....buhaha buhaha....onneton asiantuntija yrittää ainakin olla tietäjä...mutta....säälittävä ennemminkin.
Pohjanpoika/äijä...
6
321
Vastaukset
- Taas ylös : )
Se on pohjapikkutyttö hah hah...onneton pikkukikkeli uhoo vaikka on vain metrin mittainen älykääpiö.
- Pohjan ÄIJÄ
Katseleppas poju niillä itkunsekaisilla silmilläs tarkemmin tuloksia, Pelicans hävis eilen taas.
Joten se mitä sanoin jo ennen tappioputken alkamista että tasonsa se löytää ja valuu, valuu, valuu.....- huomio.
Hae Ylen asiantuntijan paikkaa, ne rupee oleen aika vanhoja !
1,5 pistettä per peli ja kotietu on saletti pleijareissa.
miten sinun fanittama joukkue, onko sitä vai tykkäätkö vaan olla rääväsuu palstoilla.
Äläkä väitä että asut Oulussa, moiset jutut on opittu iltapäivä lehtien palstoilta, siis hesan narreilta. - Poika hus kotio siitä hah!
Jos sulla valuu niin laita vaipat, olet kuitenkin vielä siinä iässä ettei kukaan odota sun olevankaa öisin kuiva...heh heh..poju heh heh...
- Pohjan ÄIJÄ
Mä ymmärrän että sieltä nimimerkin takaa on helppo naureskella, häh!
Mut tosiaan, enhän mä pelottele mä vaan sanon totuuksia kokemuksen tuomalla rutiinilla.
Pelsut on tottuneet häiämään ja sen he hallitsevat paremmin kuin kuin mikään muu liigaseura Suomessa, häh!- Koska vain....
Sinä siellä nimimerkin takana aloit huutelemaan, joten pidäpä neiti pienempää ääntä ja laita hame päälles se pukee sua hoh hoh POIIIIIKA!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224274- 193300
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3992302- 271981
Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391949- 341924
- 321649
- 151558
- 121271
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai681270