Saanko esitellä tekeleemme, joka on kahjovaakuttimen tekstitystä ja kuvitusta.. Avustin homman nettiin laitossa.. Olkaattens hyvä:
http://www.kolumbus.fi/kahjovaakutin/index.html
Ai niin vielä.. Kun luette lehteä, jossa näkyy kuvat pienellä, niin ne saa isommiksi klikkaamalla kuvista. Lisäksi sivustolla on nikkigalleria sekä satunnaisia otoksia. :)
VOIN KERTOA...
81
4303
Vastaukset
- kahjovaakutin
itkua ja koodia on useamman kuukauden ajan vääntänyt peppi.pirpana, eikä suinkaan ollut avustajan osassa. Hän on myös sanonut painavan sanansa niin tekstin kuin kuvien suhteen. Nyt mie hyperventiloin, auttakee...
ei aukea mulle sivut. Ainoastaan jässähdin kakkos sivulle enkä pääse eteen enkä taaksepäin.
- kahjovaakutin
selausnuolia sivujen alareunassa? Lehti on testattu Operalla, Mozillalla, Internet Explorer kutosella ja seiskalla ja vielä eri koneilla, kaikki toimivat. Mikä perr..
- Synnove.Pullo
Olettepa urakan tehneet. Kiitos!
- peppi.pirpana
Kyllä siinä meikäläinen itki moneen kertaan, kun joku juttu ei toiminut ja piti yrittää keksiä siihen ratkaisua..
Kertakaikkisen hyvä teos jossa on nähty todella työtä ja vaivaa. Suuret kiitokset joululahjasta. Siis, onko vaakku piirtänyt nuo kuvat? Voi hitsi, eipä osannut tällaista ylläriä odottaa, tehän olette varsinaisia nettitaitajia. Tuhannet kiitokset.
- kahjovaakutin
on valmiita hahmoja ja taustoja, joita on muokattu. Jotkut hahmot on tehty monesta eri kuvasta, muokattu, poistettu osia, väritetty uudestaan ja piirretty vielä päälle, esim. Waffessa on sen seitsemää sorttia. Pumpulipaj:n tissi oli vaikea piirtää kun ei ollut mallia, mutta koltiksen mukissa on Paris Hiltonin tissit. :)
- peppi.pirpana
on yritetty ottaa kaikki henkilöt huomioon tuota lehteä tehdessä..
kahjovaakutin kirjoitti:
on valmiita hahmoja ja taustoja, joita on muokattu. Jotkut hahmot on tehty monesta eri kuvasta, muokattu, poistettu osia, väritetty uudestaan ja piirretty vielä päälle, esim. Waffessa on sen seitsemää sorttia. Pumpulipaj:n tissi oli vaikea piirtää kun ei ollut mallia, mutta koltiksen mukissa on Paris Hiltonin tissit. :)
kun huomsin millaiset nuotiopuut tuolla mun palsta-aamiaiskuvassani oli :)) Ja entäs ne myrkkynuolet puskasta eräässä toisessa kuvassa. Kertakaikkisen kertovia kuvia, niitä pitää katsella moneen kertaan. On teillä varmaan ollut hauskaa tuota tehdessänne.
peppi.pirpana kirjoitti:
on yritetty ottaa kaikki henkilöt huomioon tuota lehteä tehdessä..
jokainenhan meistä on osa palstahistoriaa. :)
- peppi.pirpana
TaikisN kirjoitti:
kun huomsin millaiset nuotiopuut tuolla mun palsta-aamiaiskuvassani oli :)) Ja entäs ne myrkkynuolet puskasta eräässä toisessa kuvassa. Kertakaikkisen kertovia kuvia, niitä pitää katsella moneen kertaan. On teillä varmaan ollut hauskaa tuota tehdessänne.
Arvaa vaan, kun kahjo lähetti mulle aina kuvaehdotuksia milloin mistäkin, niin välillä nauroin vedet silmissä.. Joskus nukkumaan mennessäkin saatoin alkaa miettimään jotain kuvaa ja naureskelin itsekseni.. :)
Niin tosiaan.. Niissä kuvissa on paljon pieniä yksityiskohtia, mitä ei välttämättä hoksaa ekalla katsomalla :) - kahjovaakutin
TaikisN kirjoitti:
kun tein niitä kuvia niin harvemmin nauratti, tuli tavallaan itse sokeaksi niille. Kun luin valmista lehteä niin sitten jo hiukan hymyilytti siellä täällä. Harmi ettei kuvia saa netissä tuon suuremmiksi, monet yksityiskohdat jää hämäriksi mutta en sitä tietysti osannut tehdessäni ottaa huomioon. Jatkossa olen jo viisaampi ja matkan varrella valkeni ettei nettisivun koodaus ole mitään Wordin tekstinkäsittelyä. :))
peppi.pirpana kirjoitti:
Arvaa vaan, kun kahjo lähetti mulle aina kuvaehdotuksia milloin mistäkin, niin välillä nauroin vedet silmissä.. Joskus nukkumaan mennessäkin saatoin alkaa miettimään jotain kuvaa ja naureskelin itsekseni.. :)
Niin tosiaan.. Niissä kuvissa on paljon pieniä yksityiskohtia, mitä ei välttämättä hoksaa ekalla katsomalla :)nythän mä vasta hoksasin mitä tuo toinen Dupont-palomiehistä sinne liekkeihin ruiskuttaa :))
Että on ollut hauskaa oikein ajan kanssa tutkia kuvia ja lukea tekstiä.- kahjovaakutin
TaikisN kirjoitti:
nythän mä vasta hoksasin mitä tuo toinen Dupont-palomiehistä sinne liekkeihin ruiskuttaa :))
Että on ollut hauskaa oikein ajan kanssa tutkia kuvia ja lukea tekstiä.lukee että Made in Berlin. :) Operalla kuvat saa vielä suuremmiksi valitsemalla 150 % ja kokosivun näytön F11. Alkuperäiseen näyttöön pääsee tietysti painamalla uudestaan F11 ja muuttamalla prosentit takaisin sataan. Joku osaa varmaan neuvoa miten IE:llä voisi suurentaa kuvia lisää vai voiko ollenkaan. Mozillasta en tiedä yhtikäs mitään, peppi osaisi varmaan neuvoa siinä.
kahjovaakutin kirjoitti:
lukee että Made in Berlin. :) Operalla kuvat saa vielä suuremmiksi valitsemalla 150 % ja kokosivun näytön F11. Alkuperäiseen näyttöön pääsee tietysti painamalla uudestaan F11 ja muuttamalla prosentit takaisin sataan. Joku osaa varmaan neuvoa miten IE:llä voisi suurentaa kuvia lisää vai voiko ollenkaan. Mozillasta en tiedä yhtikäs mitään, peppi osaisi varmaan neuvoa siinä.
en ole huomannut, pitääpä vielä vilkaista *repee*
Siirsin kuvan omiin tiedostoihin että voisin suurentaa sitä oman koneeni kuvankäsittelyohjelmalla,mutta ei onnistunut. Joka tietää miten IE-llä suurennetaan kuvaa, kertokoon.- kahjovaakutin
TaikisN kirjoitti:
Siirsin kuvan omiin tiedostoihin että voisin suurentaa sitä oman koneeni kuvankäsittelyohjelmalla,mutta ei onnistunut. Joka tietää miten IE-llä suurennetaan kuvaa, kertokoon.jos katselet tallennettua kuvaa Kuvien ja faksien esikatselulla, niin siinä on kuvan alla suurennuslasit ja -. Plussaa käyttämällä kuva tulee lähemmäs eli suurenee. Samalla näkyy kaikki fibat mitä kuvaan on jäänyt, mutta niistä viis. :))
kahjovaakutin kirjoitti:
jos katselet tallennettua kuvaa Kuvien ja faksien esikatselulla, niin siinä on kuvan alla suurennuslasit ja -. Plussaa käyttämällä kuva tulee lähemmäs eli suurenee. Samalla näkyy kaikki fibat mitä kuvaan on jäänyt, mutta niistä viis. :))
kiitos vinkistä :) Kun tarpeeksi suurensin,niin siellä luki makkaran kyljessä ihan selvästi made in Berlin, hitto että sulla välähtää. Siinähän sitä oli liekitettyä ja liekehtivää palsta-aamiasta pitkäksi aikaa *muistelee menneitä* Suurensin myös pumpulipajan kuvan, koska siellä oli niin mielenkiin toinen oikea alakulma. Jopa jäniksen veikeä ilme ja keihäänkärki tulivat esille. Olet sä tehnyt hirmuisen työn noitten kanssa !! Koska en muista sitä hienoa englannikielistä sanontaa,niin sanonkin proosalliseti suomeksi, syvä kumarrus.
- kahjovaakutin
TaikisN kirjoitti:
kiitos vinkistä :) Kun tarpeeksi suurensin,niin siellä luki makkaran kyljessä ihan selvästi made in Berlin, hitto että sulla välähtää. Siinähän sitä oli liekitettyä ja liekehtivää palsta-aamiasta pitkäksi aikaa *muistelee menneitä* Suurensin myös pumpulipajan kuvan, koska siellä oli niin mielenkiin toinen oikea alakulma. Jopa jäniksen veikeä ilme ja keihäänkärki tulivat esille. Olet sä tehnyt hirmuisen työn noitten kanssa !! Koska en muista sitä hienoa englannikielistä sanontaa,niin sanonkin proosalliseti suomeksi, syvä kumarrus.
jolla tein kuvat Paris Hiltonin tissejä lukuunottamatta, kuvat näkyivät tietysti koko sivun näytöllä ihan tarkasti, jokainen yksityiskohta. En tiedä olisiko galleriaa pystynyt sellaisenaan viemään nettiin enkä uskaltanut toista kertaa kysyäkään, koska peppi rasvaili jo hirttoköysiä meille molemmille. Pelottava nainen, pelottava. :))
- Titta på
TaikisN kirjoitti:
Siirsin kuvan omiin tiedostoihin että voisin suurentaa sitä oman koneeni kuvankäsittelyohjelmalla,mutta ei onnistunut. Joka tietää miten IE-llä suurennetaan kuvaa, kertokoon.alapalkista prossia nostamalla vaikka 400 %.
(saattaa alkaa pelottaa kyllä:)) Titta på kirjoitti:
alapalkista prossia nostamalla vaikka 400 %.
(saattaa alkaa pelottaa kyllä:))siinähän on suurennuslasi, mä en siis ole tuota nähnyt ikinä vaikka olen käyttänyt tätä monta monituista vuotta :) Että ihminen voi olla sokea. En vielä arvannut kokeilla. Miten sen sitten saa takaisin sattaanprossaan, pitää ensin varmistaa? :)
- Titta på
TaikisN kirjoitti:
siinähän on suurennuslasi, mä en siis ole tuota nähnyt ikinä vaikka olen käyttänyt tätä monta monituista vuotta :) Että ihminen voi olla sokea. En vielä arvannut kokeilla. Miten sen sitten saa takaisin sattaanprossaan, pitää ensin varmistaa? :)
Istu tukevasti ensin! :)
Titta på kirjoitti:
alapalkista prossia nostamalla vaikka 400 %.
(saattaa alkaa pelottaa kyllä:))miten saa pienennettyä takaisin. Kiitos paljon neuvostasi.
lehti. Pienen tyhmyyteni takia en heti tajunnut mitä piti tehdä, mutta sainhan sen toimimaan. Kyllä teillä on ollut urakka tuon tekemisessä. :)) kiitos....
- peppi.pirpana
Olihan siinä urakkaa ja välillä ei meinannut aikataulut täsmää meillä keskenään, niin homma venähti toista odotellessa.. :)
peppi.pirpana kirjoitti:
Olihan siinä urakkaa ja välillä ei meinannut aikataulut täsmää meillä keskenään, niin homma venähti toista odotellessa.. :)
siellä vielä kiikku lopussa. :))
- kahjovaakutin
ja vinkkejä sivujen suhteen, niin otetaan mielellään vastaan ja laitetaan korvan taakse jatkoa ajatellen. Nyt oli tilanne se että pirpana tarjosi mulle pariin otteeseen hirttoköyttä kun halusin sivuilta ihan mahdottomia. :))
- peppi.pirpana
kahjovaakutin kirjoitti:
ja vinkkejä sivujen suhteen, niin otetaan mielellään vastaan ja laitetaan korvan taakse jatkoa ajatellen. Nyt oli tilanne se että pirpana tarjosi mulle pariin otteeseen hirttoköyttä kun halusin sivuilta ihan mahdottomia. :))
ne dynamiitit, joilla uhkasin räjäyttää koko lehden taivaan tuuliin.. :)
kahjovaakutin kirjoitti:
muuta kun pikkusen olisi ehkä voinut mainita että niistä nuolista saa sivut vaihtumaan. No..sainhan minäkin ne kuitenkin toimimaan. Mutta älä huoli. tää oli kuitenkin aivan mahtava. :))
peppi.pirpana kirjoitti:
ne dynamiitit, joilla uhkasin räjäyttää koko lehden taivaan tuuliin.. :)
räjäytä mihkään. :))
On teillä ollut tuossa aikamoinen urakka...Hieno juttu oli todellakin..Oon ihan mykistynyt.:)
Kiitos pimut..:)- peppi.pirpana
hahmoissa joutui miettimään, kuvaako ne henkilöitä mahdollisimman hyvin vai meneekö ne täysin hakoteille.. :)
- kahjovaakutin
en millään saanut otetta, siksi pakotin pirpanan laittamaan vakoiluketjuja palstalle. Ja tietysti se tolvana meni poistamaan ne vähän ajan päästä. Viimeinen kuva valmistui tänä aamuna viiden aikaan, ja galleriaa päivitetään aika ajoin kun joku töppäilee oikein raskaasti. :))
peppi.pirpana kirjoitti:
hahmoissa joutui miettimään, kuvaako ne henkilöitä mahdollisimman hyvin vai meneekö ne täysin hakoteille.. :)
tosi hassu se kuva,missä mä patistin sitä äijää sinne petiin..Voi hitsi ku mä nauroin..:D
kahjovaakutin kirjoitti:
en millään saanut otetta, siksi pakotin pirpanan laittamaan vakoiluketjuja palstalle. Ja tietysti se tolvana meni poistamaan ne vähän ajan päästä. Viimeinen kuva valmistui tänä aamuna viiden aikaan, ja galleriaa päivitetään aika ajoin kun joku töppäilee oikein raskaasti. :))
täältä palstalta ei maltaolla pois millään..Tosi kivan jutun keksitte..:)
- peppi.pirpana
mii-su kirjoitti:
tosi hassu se kuva,missä mä patistin sitä äijää sinne petiin..Voi hitsi ku mä nauroin..:D
pidin siitä.. Siinä suorastaan mentiin eikä meinattu.. :D
peppi.pirpana kirjoitti:
pidin siitä.. Siinä suorastaan mentiin eikä meinattu.. :D
sitä turhia tuumimaan..:D
- Mischiko
niin kuule, jumalauta hyvä ;))
Viimeisestä kuvasta tulee mieleen, et jos olis hyvä kuvittaja, jutuista vois tehdä samanlaisen kuin Asterix ja Obelix...
Vauhtia ja menoa riittäs---- peppi.pirpana
Vai Asterix ja Obelix.. :D
- kahjovaakutin
manasin moneen kertaan kun en osaa tehdä animaatioita, tai siis osaan powerpointilla mutta se on hyvin rajoittunut ohjelma siihen tarkoitukseen. Yritin vähän vihjailla sellaisen animaation laittamisesta nettiin mutta pepin vastaus oli lakonisesti "delete".
- Mischiko
kahjovaakutin kirjoitti:
manasin moneen kertaan kun en osaa tehdä animaatioita, tai siis osaan powerpointilla mutta se on hyvin rajoittunut ohjelma siihen tarkoitukseen. Yritin vähän vihjailla sellaisen animaation laittamisesta nettiin mutta pepin vastaus oli lakonisesti "delete".
antkaa palaa..toinen kirjoittaa ja toinen piirtää ja siitä tulee sarjakuva...kiva olsi kun porukka sais kuvitteelliset "kasvot" ja hahmot ;)
Ihan mielikuvitukseen perustuvat tietysti ;))
- Teemuna
Tosi paljon vaivan näöstänne ja paneutumisestanne siihen ihte oleelliseen.
Pussaisin teitä ja pikkusen puristelisinkin, mikäli moinen sallittaisiin.- peppi.pirpana
Herra on hyvä vaan ja puristelee kaikin mokomin *ronskina* :)
- kahjovaakutin
antaa puristella kun on miehenkipeä, mutta mie sanon että puristele sä vaan Paris Hiltonin tissejä. :)
- Teemuna
peppi.pirpana kirjoitti:
Herra on hyvä vaan ja puristelee kaikin mokomin *ronskina* :)
Reippaasti näin. Siis hitto, sullon kunnon munkit.
- Teemuna
kahjovaakutin kirjoitti:
antaa puristella kun on miehenkipeä, mutta mie sanon että puristele sä vaan Paris Hiltonin tissejä. :)
Niinkuin Juice kivasti kertoi Marilynistä.
- Kuunkulkija-
josta löytää helposti haluamansa. Kiva kun ootte viitsineet nähdä noin paljon vaivaa. Jännittää mitä tarinaa sinne mahtaa iskeytyä kun gimmat pääsee kunnolla vauhtiin.
Tuhiwaista oli hyvä kuulla, ihmettelinkin kun tiesi niin paljon Kiinan todellisuudesta. Kiinnostaisi viettää pari viikkoa Kapkaupungissa ja selvittää paikan päällä mikä on Etelä-Afrikan todellisuus nykyään. Sielläkin olisi tuttuja. Lähtisiköhän täältä porukkaa mukaan... oikein kunnon seuramatka.- kahjovaakutin
oli päätavoite ja asian tekninen toteutus pelkästään pirpanan kontolla, koska en ymmärrä nettisivujen tekemisestä paljon enempää kuin (tryffeli)sika auringonnoususta. Tuhiwai vissiin kirjoittelee Näkökulma-foorumille, ainakin jossain vaiheessa kuulemma oli siellä vieraillut. Nikkiä en tiedä, joskus käytti täällä Angiinaa.
- norMix evk
Olette tehneet oikean kulttuuriteon laatimalla koosteen tästä joukosta kummasta. Erityisesti kuvitus ansaitsee erityismaininnan, huumori yhdistettynä tunnistettaviin luonteenpiirteisiin on mahtava saavutus. Vaikka lehdestä tässä muodossa varmasti onkin iso vaiva, toivon kuitenkin että jatkoa olisi jossain vaiheessa luvassa.
PS Tätä ei sitten kiukus Päissään saa tuhota. On sitten aikanaan lapsenlapisille näyttää, kuinka ukki on ollut mukana tekemässä uraauurtavaa työtä uuden mediakulttuurin parissa.- norMix evk
Kun kerran hahmot nikeille on valmiina, niin nyt olisi tuhannen taalan paikka laatia kauan kaipaamani fiktiivinen sarjakuva palstalaisista vaikkapa nimellä Laiffila (vrt Mämmilä).
- kahjovaakutin
norMix evk kirjoitti:
Kun kerran hahmot nikeille on valmiina, niin nyt olisi tuhannen taalan paikka laatia kauan kaipaamani fiktiivinen sarjakuva palstalaisista vaikkapa nimellä Laiffila (vrt Mämmilä).
kun yhden kuvan tekemiseen saattoi mennä viikkokausia *parkuu suureen ääneen*
Toisaalta joku kuva saattoi valmistua vartissa, mutta sarjakuva olisi valmis ehkä vuonna 3000. Älä hyvä mies älä, mie rukkoilen!
En osaisi tuhota noita nettisivuja vaikka haluaisin (en kyllä haluakaan), joten kohdista pyyntösi pelkästään Pirpanaan. :) - peppi.pirpana
Tää ei oo varsinaisesti mun omaisuutta, joten en voikaan tuhota.. :)
Tuo sarjakuva-aihe olis kyllä todella haastava, mutta tosiaan erittäin työlästä toteuttaa.. - norMix evk
kahjovaakutin kirjoitti:
kun yhden kuvan tekemiseen saattoi mennä viikkokausia *parkuu suureen ääneen*
Toisaalta joku kuva saattoi valmistua vartissa, mutta sarjakuva olisi valmis ehkä vuonna 3000. Älä hyvä mies älä, mie rukkoilen!
En osaisi tuhota noita nettisivuja vaikka haluaisin (en kyllä haluakaan), joten kohdista pyyntösi pelkästään Pirpanaan. :)ja sitäpaitsi pitäähän sitä olla haasteita elämässä! Ei käy sitten aika niin pitkäksi;-))
- norMix evk
peppi.pirpana kirjoitti:
Tää ei oo varsinaisesti mun omaisuutta, joten en voikaan tuhota.. :)
Tuo sarjakuva-aihe olis kyllä todella haastava, mutta tosiaan erittäin työlästä toteuttaa..Vaakku ei osaa ja pirpanalla ei ole lupa:))
- jane.london
Jammi tahtoo lisää jummia;)
Hienoa työtä teitte...kiitti.- peppi.pirpana
ja miksei jammiakin voipi tulla joskus lisää.. :)
- yopollo
...lehti. On siinä varmaan aikaa mennyt (ja mitä muuta, sitä en käy edes arvailemaan mutta toivottavasti pää on selvinnyt pahimmista jytinöistä ja hermot korvattu entistä kestävämmillä).
Ja kun kameroita liikkuu, taitaa olla turvallisinta pysyä pökkelössään aina pimeän tuloon. Kuva on vanhoilta ajoilta, noista olen laihtunut kohta neljänneksen. Ja edelleen vain noin aivan yleisenä huomiona, mitä mustemmat lasit sulholla, sitä kauniimmalta morsio näyttää. Tosin sekava ilme naamallani viittaa pahaan toksiseen hallusinaatiotilaan ja kirkkaan auringonpaisteen aiheuttamaan tilapäiseen häikäistymiseen.- kahjovaakutin
ja hermot, promilleissa ei kuvia pysty rustaamaan. :) Muistankin että olit meitin vihkiäisissä hieman pönäkässä kunnossa, mutta olin niin rakkauvven huumassa ettei se haitannut. Nyt täytyy ottaa uusi kuva hoikistuneesta pollosta, tulepas sieltä pökkelöstä hetkeksi ulos. Nooooin. Klik! Kiitos, tämä menee satunnaisiin otoksiin.
- yopollo
kahjovaakutin kirjoitti:
ja hermot, promilleissa ei kuvia pysty rustaamaan. :) Muistankin että olit meitin vihkiäisissä hieman pönäkässä kunnossa, mutta olin niin rakkauvven huumassa ettei se haitannut. Nyt täytyy ottaa uusi kuva hoikistuneesta pollosta, tulepas sieltä pökkelöstä hetkeksi ulos. Nooooin. Klik! Kiitos, tämä menee satunnaisiin otoksiin.
*niinhän menee, taas paffiatrappi pelasti*
Ja aurinko taas maillaan, siispä iltaliikenteeseen. Mullakin ollut pieni projekti, näkyy toivottavasti pääkaupungissa kunhan vuosi vaihtuu.
Teitä molempia on jo kehuttu niin paljon, ettei minulta löydy enää sanoja joita ei olisi jo käytetty. Silti ja siitä huolimatta suuret kiitokset, osaan kyllä arvostaa työtänne.
En voinut huomioitta jättää niitä pieni yksityiskohtia ja pieniä vihjeitä joita oli kuvaan piilotettu. Löysin siitä jopa chattipostilaatikon, joka on aivan täynnä minulle osoitettuja kirjeitä, ja niitähän näytti tulevan jo mukavasti lisääkin.:))
En tunnistanut tien vieressä seisovaa naista, puhumattakaan kyydissäni olevaa? Tietysti vilkas ja vallaton mielikuvitukseni käy kiivaaseen tahtiin miettien eri vaihtoehtoja keistä mahdollisesti olisi kyse:))
Kiitti vielä kerran.- kahjovaakutin
mistä se vanha eukko sun kyytiin tupsahti. Ensin oli tantratseksiä harrastamassa Sikurin hoitolassa ja sieltä sitten.. Mutta kuka hän on, voi tietysti olla kuka palstalepakko tahansa, samoin itkemään jäänyt neitonen. :)
kahjovaakutin kirjoitti:
mistä se vanha eukko sun kyytiin tupsahti. Ensin oli tantratseksiä harrastamassa Sikurin hoitolassa ja sieltä sitten.. Mutta kuka hän on, voi tietysti olla kuka palstalepakko tahansa, samoin itkemään jäänyt neitonen. :)
siinä takapakkarilla muutaman kymmenen vuoden päästä :). Ollaan just lähdetty Waffen kanssa ajelulle päivänokosten jälkeen. Siinähän sitä jäätte muut vanhainkodin asukit ja hoitsut kateellisena perään katsomaan kun me kaarretaan pihalta kylätielle. :)
- RiisuArkihuoli
Onpas hieno lehdykkä :=))
Kyllä te tytöt olette vaivaa nähneet. Kiva kun noin aktiivia palstalta löytyy :=))
Nyt kun täältä tundralta on lumet päässeet sulamaan, ja tuo laskettelu ei onnistu, on lähdettävä kuntoileen taas muulla muotoa.
Hyvää viikkoa kaikille. Nähdään uima-altaalla :=))- peppi.pirpana
ei uima-altailla tulla näkemään, mutta lenkillä kylläkin. Voin kertoa omaavani kohta huippukunnon.. *liioittelee* :D
ja pokkuroi aivan "äimän käkenä*
Tämä tietty vaatis juhlapuheen ynnä seppeleet ja rintamerkit. Huippu hyvä tekele!
Tässä meikäläinenkin on päässyt historiaan pällistelemään.* onnessaan*
Juhlapuhe tulee kunhan ehdin.
PS: Toi vaakun ja pollon hääkuva oli sitten nätti.
'pyyhkäisee liikuttuneena silmikulmia*
Nyt mentävä kursseille.- peppi.pirpana
hääkuvan tausta on mun mielestä tosi nätti väriltään.. Juu ja sitä juhlapuhetta odotellessa.. :)
- JudgeCooper
Taideteos jää luomakunnan historiaan. Se on maamerkki, jota tullaan kaukaa katsomaan ja luonnollisesti myös kadehtimaan.
En ymmärrä miten pyramidit rakennettiin saati miten teidän dynaaminen duo onnistui saamaan laadun kohdilleen. Oletten lahjakkaita.- peppi.pirpana
Amen! :)
- Ulkopuolisena
Huuhistina..sieltä murheenlaaksosta poistuneena. Täytyy sanoa että vaikuttava on tämä teos, aivan
ammattilaistasoa, vaikkakaan kaikki palstan
sisäiset tarinat eivät minulle varmasti
avaudukaan. Vilpittömästi kateellinen
ex-huuhisti...- peppi.pirpana
Tuo oli erittäin mukava kuulla. Ja ei muuta kuin sekaan vaan, siis tänne Lifeen. :)
Kiitokset hienosta lehdestä. Miten ihmeessä olette osanneet tälläsen spektaakkelin tehdä. En voi kuin sanatonna ihailla, itselläni kun ei ole tekniikka millään muotoa hallussa.
Galleria oli mainio keksintö, erittäin osuvia oivalluksia palstalaisista :). Hurlumin iltäkävely sai jonkun melkein pudottamaan silmänsä *reps*... onpa judgella hienot tennarit... massen ulkoilu mäyräkoiriensa kanssa, huh kuolen nauruun :D.
Mistä olette keksineet Teemun tissimukin? Sehän napsaa hälle paremmin kuin hyvin ;).
'Mariet ja Kuuban rytmit' sai haaveelliseksi. Tapahtuiskohan joskus sellanen ihme että saisin kokea Havannan kuumassa yöelämässä salsan ja rumban rytmit. Jään odottamaan tuota kokemusta...- peppi.pirpana
Kyllä siinä aikaa vierähtikin suunnitellessa ja miettiessä toteutusta.. Mutta voin kertoa, että kahjolla on ollut todella loistava kyky hahmotella näitä henkilöitä, että sai minutkin välillä häkeltymään kekseliäisyydellään.
- mayanna
:D Kiitoksia!
En ehtinyt vielä lukea ajatuksella, kuvat selailin ja naureskelin.
Hyvää joulua lehdentekijöille ja myös kaikille muille!
t. kuuhullu ;)- peppi.pirpana
voikin pläräillä moneen kertaan. Varmaan vaikea keskittyäkin ensimmäisellä kerralla kaikkeen.. :)
- hurlumi
...hjumangeguli, wide ja tiluliitkin, minkä upean opuksen olette saanut aikaan. Siinä on nähty aikaa ja vaivaa ja tulos onkin riemullista luettavaa ja katseltavaa. Ou jee, et mie kiitän.
Saakos tämmöisiä jatkossa x1/vrk?- kahjovaakutin
missä olet luuhannut, oletko päässyt taas iltakävelylle Isosta Aukosta?
- hurlumi
kahjovaakutin kirjoitti:
Heti kun kiitetään, niin mitä siitä saa, häh? Sinohomejuustoananasbaiseen kauniiseen bebaani, sanon minä. Eikä kunnon pizzaan edes ananas kuulu, kuulitko? Jolla ei taas sinällään ole mitään tekemistä bebani kanssa, joka on aulis, auvoinen, pirtsakka, symppis, emppis ja siis tarvittaessa myös lemppis. Tiedä tämä, kun herjauksiasi latelet, sinä gumma hummageriatrikko. Tilulii!
... Minä kuljen bulevardilla Helsingin... - hurlumi
kahjovaakutin kirjoitti:
että tämä tulee kahteenkin kertaan, mutta silti . liaitan uuvestaan! Itse asiassa se on niin hyvä tekstiä, että säästä jälkeläisillesi, a ha ha.
Ilkiä inehmo!
Kirjoittanut: hurlumi 10.12.2007 klo 18.44
Heti kun kiitetään, niin mitä siitä saa, häh? Sinohomejuustoananasbaiseen kauniiseen bebaani, sanon minä. Eikä kunnon pizzaan edes ananas kuulu, kuulitko? Jolla ei taas sinällään ole mitään tekemistä bebani kanssa, joka on aulis, auvoinen, pirtsakka, symppis, emppis ja siis tarvittaessa myös lemppis. Tiedä tämä, kun herjauksiasi latelet, sinä gumma hummageriatrikko. Tilulii!
... Minä kuljen bulevardilla Helsingin... - hurlumi
kahjovaakutin kirjoitti:
...sen kolomannen kerran laitan tään. Olen syntynyt Isossa Aukossa, siellä on kotoisaa ja lysti olla, ettäs tiedät. Mie taidankin sinne jäädä. Ja nyt kaikki kuorossa huutamaan, etten mie voi mennä mihinkään, niin a vot. Kyllä taas kelpaa, senkin tuikea törtsä.
- Taikis*
sinnehän oli putkahtanut lisää satunnaisia otoksia. Tuo yksi on kyllä valvontakameran tallentama otos, koska reportterit olivat lukkojen takana !
Kiitos hauskoista tilannekuvista :)- yopollo
päivityksiä eikä mitään ole hiiskuttu. Pitänee laittaa sivusto toistuvaisseurantaan.
Ketjusta on poistettu 48 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496665Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6732876Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831249Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.961238- 841225
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611123- 891120
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2371100- 721002
- 238906