onko mahdollista saada mandriva suomeksi?
Asensin juuri
5
412
Vastaukset
- Se mahdollista
Asenna kielipaketit niin saat ikkunamanagerin suomenkieliseksi. Monissa distroissa tuo on suoraan asennuksessa valittavvissa. Ehkä Mandrivassakin.
- hyvä valinta
>Asenna kielipaketit niin saat ikkunamanagerin suomenkieliseksi. Monissa distroissa tuo on suoraan asennuksessa valittavvissa. Ehkä Mandrivassakin.<
Mandrivassa tuo ominaisuus on ollut jo aika päivät sitten.
- asennuksen
..niin heti alussa painat F2 näppäintä, siitä saat valita kielen, ja niitähän on Mandrivassa. Aivan kuten debianissakin, tai muissa jakeluissakin.
Itse olen lisännyt myös Ruotsin koska sehän on niin samanlainen ääkkösiltään kuin Suomi. Ja kun osaan myös tuota kieltä, Mandrivassa on ohjeita esim: KDEssa paremmin Ruotsiksi kuin Suomeksi?
Tosin englanniksihan on mitä on. Eli olis hyvä osata useampi kieli, tässäkin harrastuksessa. - 1 CD versioissa..
ole Suomettamis mahdollisuutta, KDE:n tietenkin voi Suomettaa jälkikäteen.
Täällä ainakin MDV ONE Suomeksi:
http://mandriva-fi.org/mandriva-one-fi/2008.0/KDE/
Itse kuitenkin asenan mieluummin DVD version (4.3 Gt).- Suomexi
"1 CD versioissa." Mutta ei oo pakettia KDE:sa. kun vasta kait 3 CD levyllä.
Niinhän se on aina ollut Mandrake ja vielä Mandrivankin kanssa. Paitti nyt tuo ONE joka tosiaan on Suomeksi. ;)
KIITOS! tekijälle kuuluu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225624- 324986
- 292884
- 342394
- 372088
- 152038
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191657- 261632
- 121621
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons341551