Kampala

lemu

Kampalasta olisin tahtonut informatiota, osaako kukaan kertoa mitään? Hintataso, ruoka, liikkuminen, turvallisuus? Onnistuuko vaateostokset siellä, vai pitäisikö kaikki tarvittava viedä mukanan?

2

502

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • muutakin kuin kaislahameita

Mihinkä takapajulaan luulet meneväsi? Tottakai saa vaatteita ja huomattavasti trendikkäämpiä kuin helsingissä. Itse tykkään käydä kampalassa shoppaamassa. Makeita kenkiä ja trendivaatteita hieman edullisempaan hintaan. Hintataso yleisesti vaikuttaa olevan eurooppalaista tasoa jos haluaa sen tasoista tavaraa. Keskitason hotellit n. 100 dollaria yö. Suuren loven kukkaroon vie liikkuminen eli taksit. Rahaa kuluu kuussa saman verran elämiseen kuin helsingissäkin. Liikkuminen ainakin minun mielestä turvallista. Turvallisempaa kuin esim. nairobissa tai dar es salaamissa. Nauti matkastasi!

• Mama ya

En ole samaa mieltä edelisen kirjoittajan kanssa. Kampalasta löytyy myös edullista majoitusta jos nyt ei välttämättä halua mennä viiden tähden hotelliin. Kampalassa on monia guest house-paikkoja sekä Red Chilli-rest camp.

Vaatteita saa Kampalasta, mutta itse ottaisin (ja olen ottanut) vaatteet Suomesta mukaan. En todellakaan ole kuullut kenestäkään länsimaalaisesta joka olisi sinne vartavasten mennyt shoppailemaan. Länsimaiset vaatteet ovat huomattavasti kalliimpia kuin Suomessa esim. H&M:llä yms.

Liikkuminen on turvallista ja taksien hinnoista kannattaa tinkiä. Jos on pienellä budjetilla liikenteessä kannattaa käyttää kimppatakseja joita kutsutaan matatuiksi.

Hauskaa matkaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      39
      6885
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3888
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      3270
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2834
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      16
      2652
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2228
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2176
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      34
      2040
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2027
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      34
      1920
    Aihe