olishan se kiva jos kaupunki hoitais mielenterveyttä monelta,ja avais sinkku-baarin.oishan se taivaanlahja monelle,se oma kulta iltojen iloksi.ehdottomasti vain vapaille.ja alkomaholia tarjottais rajoitetusti,eihän sitä kumppania osaa tutkailla jos huppelin puolella kovin on.kuppila auki vapaaehtois voimin.iso järkäle ovelle,ja eikö tutustumaan...
VARKAUS/sinkku-baari puuttuu
31
2675
Vastaukset
- nii888
eiks järkevämpää ois järkätä aluks vaikka sinkku iltoja kun ruveta ihan omaa clubia pitään?
- Aivan älytön keskustelun al...
Sikkubaari ei pysy pystyssä tämän kokoisessa kaupungissa. Onhan noita sinnkuiltoja kokeiltu... eikä ne ole hullummin menneetkään.
- toinenpuolikas
Aivan älytön keskustelun al... kirjoitti:
Sikkubaari ei pysy pystyssä tämän kokoisessa kaupungissa. Onhan noita sinnkuiltoja kokeiltu... eikä ne ole hullummin menneetkään.
jotai iltabaaria,ehkä jonkin ravintelin yhteyteen..ja vähävaraisimmille,työttömien ruokalan tiloihin vaikka.eikös se muutenkin pyöri vapaaehtois toimin?varkaus edeltäkäviänä vaan rohkeesti...
- Yhteen??
toinenpuolikas kirjoitti:
jotai iltabaaria,ehkä jonkin ravintelin yhteyteen..ja vähävaraisimmille,työttömien ruokalan tiloihin vaikka.eikös se muutenkin pyöri vapaaehtois toimin?varkaus edeltäkäviänä vaan rohkeesti...
Vähävaraisten sinkkujen iltaan ei taitaisi olla monta tulijaa. Minä ainakin köyhähkönä naisena haluaisin varakkaan kumppanin, että tämä ikuinen pennin venytys loppuisi.
- Eagles has landed
Yhteen?? kirjoitti:
Vähävaraisten sinkkujen iltaan ei taitaisi olla monta tulijaa. Minä ainakin köyhähkönä naisena haluaisin varakkaan kumppanin, että tämä ikuinen pennin venytys loppuisi.
Tyypillinen teinin mielipide ?
Kyllä maailmassa on muitakin
arvoja kuin raha !
Kaikkihan me haluaisimme Pamelan
vaimoksemme ja Esan / Vesan
avoimieheksemme - eikös juu ? - Nuppurainen
Eagles has landed kirjoitti:
arvoja kuin raha !
avoimieheksemme - eikös juu ?Tämä vasta yleistys oli !
- tulijoita on
Yhteen?? kirjoitti:
Ja ihan varmasti.Mikä ihanampaa kun kaksi samanlaista,samaa yhteiskuntaluokkaa olevaa löytää toisensa.Siinä ei tarvitse näytellä.Jos rahan takia on ,seon raskasta varmaan.Eikä kaikki varakkaat ota köyhää,jos et tiedä.Saduissa näin tapahtuu,mutta harvoin oikeessa elämässä.Ja hetken huvina voivat pitää,pimeässä ja päivällä eivät sinua tunne.Elä elämää,älä fantasiaa.
- Anonyymi
Eagles has landed kirjoitti:
arvoja kuin raha !
avoimieheksemme - eikös juu ?Sinkkuna on vapaata,helppoa.
- mukaan
kaikki juontaa ns pehmeimmistä arvoista. Nykypuheissa puhutaan sinkuista ja jokainen mieltää mielellään sanan "sinkku", vaikka todellisuudessa on 2-4 lapsen eronnut äiti!
Toinen mistä on tullut yleinen käytöntö puhutaan "salarakkaasta", mutta ennen puhuttiin niidenkin oikealla nimellä HUORA!
Tarkoittikohan kirjoittaja pääkirjoituksessaan sitten eronneiden baaria vai huora baaria vai ihan oikeasti sinkkubaaria?????- toinenpuolisko
tarkoitin ihan tavallisia yksin asuvia ihmisiä,jotka saisi siellä tavata ,jutella ehkä tanssia.eisiinä lapsikatraita tarvii kotona olla odottamassa.eikä olla salarakas,h.tai muukaan epämääräinen.vaikka onhan täällä monenlaista tallaajaa,tunnen paljon mukavia ihmisiä,jotka kaipaa ,ehkä vai juttu kaveria.eisiinä seksi tarvitse aina olla kyseessä.en itse aikoinaan valinnut rikasta,vaan rakkaan.arvot on muualla.
- -abc-
Eikös sitä seuraa saa nykyään netistäkin?
- ikuinen juhannus
Onko Varkaudessa mitään ns ilman
alkoholia toimivaa palvelua ?- vuoden
AA-kerhot toimivat ilman viinaa. Suurin osa porukasta tosi fiksuja ja mukavia. Toki kaikki eivät ole sinkkuja, mutta heitäkin porukasta löytyy.
- TEILLÄKÖ?
vuoden kirjoitti:
AA-kerhot toimivat ilman viinaa. Suurin osa porukasta tosi fiksuja ja mukavia. Toki kaikki eivät ole sinkkuja, mutta heitäkin porukasta löytyy.
Onko siellä tärpänny hyvin ja avioon asti.Kyllä toritorpalla ois hyvät puitteet mm.tsemppiä
Järjestetään ensi kesänä Varkaudessa sinkkufestivaalit. Olis muuten porukkaa ja jättäisi rahaa joilla voisi sitten tehdä sen sinkkubaarin. Sinkku on ihminen jolla ei ole parisuhdetta joten myös yksinhuoltajat ovat sinkkuja. Ennen tanssilavat hoiti sen tehtävän mutta nykyään siellä on vain tanssikurssilaisia ja pariskuntia. Nykyaikana sisätilatori kuin tanssilava jossa on pöytiä sivuilla jossa on karaokea ja sivuilla kahvila ja Pubi ja avoinna joka päivä. Sellainen voisi vaikka toimia.
- yksin kotona
Miten rekiströityä " sinkuksi " ?
Miten estetään ettei sinne tule kaikki
joilla on ns pahat mielessä ?
Eihän näistä päivistä
haluta mitään " vanha vaihtoon " päiviä ! - sisäänheittäjä
yksin kotona kirjoitti:
Miten rekiströityä " sinkuksi " ?
Miten estetään ettei sinne tule kaikki
joilla on ns pahat mielessä ?
Eihän näistä päivistä
haluta mitään " vanha vaihtoon " päiviä !Joku Klubi olis hyvä -
että pääsee alkuun ! - tapahtuma
on kyllä Suomessa jo olemassa eli Kurikan Haku Päällä-festarit kesäkuussa. Tunnelma on muuten hyvä ja lupsakka ja paikat aivan täynnä ja ajatelkaa miten pieni kaupunki Kurikka on. Nettisivutkin on olemassa.
Mutta eihän kukaan kiellä muokkaamasta heidän ideaansa -alku aina hankalaa. - saksanseisoja
tapahtuma kirjoitti:
on kyllä Suomessa jo olemassa eli Kurikan Haku Päällä-festarit kesäkuussa. Tunnelma on muuten hyvä ja lupsakka ja paikat aivan täynnä ja ajatelkaa miten pieni kaupunki Kurikka on. Nettisivutkin on olemassa.
Mutta eihän kukaan kiellä muokkaamasta heidän ideaansa -alku aina hankalaa.Olisi kiva tietää että onko siellä kukaan
koskaan käynyt - Varkaudesta ?
Miten kaikki sai alkunsa ja miksi
juuri Kurikka valittiin ? - sotkeko
yksinhuoltajia ja sinkkuja keskenään.
Sinkut ovat yksineläjiä LAPSETTOMIA!!!!
Yksinhuoltajat ovat ERONNEITA PERHEELLISIÄ!!!! - Pieksämäki juna
sotkeko kirjoitti:
Yksinhuoltajat ovat ERONNEITA PERHEELLISIÄ!!!!Kiitos selvennöksestä !
Itse olen ulkolainen ja kieli on vähän
hakusessa ! - kysyä
Pieksämäki juna kirjoitti:
Kiitos selvennöksestä !
hakusessa !suoraan naisilta, että oletko eronnut vai muuten vain karannut perheeltäsi tänne "sinkkubaariin"
- toinenpuolikas
kysyä kirjoitti:
suoraan naisilta, että oletko eronnut vai muuten vain karannut perheeltäsi tänne "sinkkubaariin"
ehkä vain sinne baariin yhdeksi illaksi??ja harvempi rehellisen vastauksen antaa.pieni pulma onkin siinä:onko ihastus aito sinkku!kannattais silti kokeilla jotain,vaikka jonkin yhdistyksen vetämänä.muunmuassa:toritorppa ois hyväpaikka.kahvila,tanssilattia ym.terv.löytäkää toisenne.
- käyty
saksanseisoja kirjoitti:
Olisi kiva tietää että onko siellä kukaan
koskaan käynyt - Varkaudesta ?
Miten kaikki sai alkunsa ja miksi
juuri Kurikka valittiin ?Haku Päällä-festareilla. Hauskaa oli ja ihmisiä oli liikkeellä pilvin pimein.
En muista miten festarit saivat alkunsa mutta Kurikassa vaan on niin hirvittävän energisiä ihmisiä tämän asian ympärillä että heiltä vaan tapahtuu. Yrittäjiä, kaupungin päättäjiä, muuten vaan mukaan joutuneita.
http://www.hakupaalla.com/
Voin suositella. - Anonyymi
Pieksämäki juna kirjoitti:
Kiitos selvennöksestä !
hakusessa !Ei aina ole eronneita perheellisiä sinkut. Voi olla sinkkuäiti,joka aina asunut lapsen kanssa vain;) No itsellä oli seurustelukumppanilla oma asunto ja sain elatusmaksun vaikka seurustelimme. Sinkkuja oltiin muiden silmissä. Katsos kun on kaikenlaisia elämänmuotoja.
- Anonyymi
sotkeko kirjoitti:
Yksinhuoltajat ovat ERONNEITA PERHEELLISIÄ!!!!Lisäksi yh tarkoittaa myös YHTEIShuoltajaa,jollainen olen itsekin. Eli en ole yksinhuoltaja. Tästäkin voitte kysyä keltä vaan kumpi Yh on. Yhteis vai yksin
- Nimetön
meinaan parempi sellasesta ettiä sinkkuja ku tavallisista kapakeista.
- jjdsj
meinaan parempi sellasesta ettiä sinkkuja ku tavallisista kapakeista.
- Minä vain
alaikäsillekkin voisi järjestää sinkku iltoja tai jottain. alaikäset eivät pääse baariin, joten olisi kiva jos voisi tavata muita sinkkuja jossakin. toivottavasti tämä onnistuisi jotenkin. itse ainakin kaipaan sitä omaa kultaa ja sitä ei taho mistään löytyä :(
- Anonyymi
tortut
- Anonyymi
Facebook datingista oon löytänyt panoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565450Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o212387- 1141647
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2441637- 931487
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231426Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681185Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3271164Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly91163Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3221157