Kokous

ei_kutsuja

En pääse mukaan firman kokouksiin. Kaikki muut istuvat kokouksissa paitsi minä.
Meillä on ulkomaalainen johtaja niin olen siksi ollut aika joustavainen.

9

312

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • takki auki

ei muuta kun otat sen kokouspaikan ja -ajankohdan selville ja reuhahdat sisään sinne humalassa tai selvänäkin takkiauki vittuilemaan. Älä nuole hanuria ja pelkää fuduja, koska kohta me työntekijät sanellaan ehdot millä teemme töitä!

• työnantaja

Muistahaakan nyt, että palavereihin (koski ne mitä tahansa) kutsutaan ne, joita se koskee. Palavereissa on tarkoitus tehdä päätöksiä ja saada jotain aikaan.

Ei sinne kutsuta huvikseen kaikkia istumaan palkallisena aikana, sen takia "että nyt pidetään palaveereja".

Malta odottaa, niin palaverit saattavat tuottaa sinullekin jotain hyvää jatkossa.

• Anonyymi
        työnantaja kirjoitti:

Muistahaakan nyt, että palavereihin (koski ne mitä tahansa) kutsutaan ne, joita se koskee. Palavereissa on tarkoitus tehdä päätöksiä ja saada jotain aikaan.

Ei sinne kutsuta huvikseen kaikkia istumaan palkallisena aikana, sen takia "että nyt pidetään palaveereja".

Malta odottaa, niin palaverit saattavat tuottaa sinullekin jotain hyvää jatkossa.

Olen töissä valtion virastossa ja kyllä vain meillä kokouksiin ja kaikenlaisiin turhiin infoihin mennään istumaan ja työtä pakoon. Sitten valitetaan kun töitä ei ehdi tehdä. Saattaa 300 ihmistä olla kokouksessa, jossa ei mitään edes päätetä.

• Anonyymi
        työnantaja kirjoitti:

Kokoukset on muinaisjäänne! Saisi lopettaa. Asiat hoituu sähköpostilla!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kokoukset on muinaisjäänne! Saisi lopettaa. Asiat hoituu sähköpostilla!

Ei hoidu!

• Anonyymi

Luotu linjasto,joka ero linjasto,haisee ihminen lähellä , Mattila korjaa Pulkkinen niittää siivoa mullan alle on valokuitu yhteistyössä

• Anonyymi

Eikö se ole parempi ettei tarvi turhissa kokouksissa istua?

• Anonyymi

Tyhjäntoimittajat istuu paskaa jauhamassa kokouksissaan eli puuhastelevat kuin poliitikot firmoissa ja jokainen urpo yrittää päteä osoittamalla kuinka tärkeitä ovat organisaatiossa, vaikka todellisuudessa jos nämä hemmot poistuisivat firmasta niin asiat rullaisivat paljon paremmin.

Turhia ihmisiä joiden tuottavuus on nollatasoa, sellaista sontaa oikein nykyään suositaan mutta työntekijälle näytetään keskaria joka sen tuloksen oieasti tekee eikä yksikään noista kampaviineri pelleistä.

Tällainen yhtälö tekee työnteosta kannattamatonta paskaduunia kun toiset voi nostaa ylisuurta liksaa jauhamalla silkkkaa paskaa jopa vuosikymmeniä ja toisilta vaaditaan älytöntä fyysistä ja henkistä työtahtia hyötymättä siitä itse lainkaan.

• Anonyymi

Todella hyvin ilmastu. Turhanpäiväisiä Pelle Hermanneja eli keskijohtoa, esimiehiä ja heidän luuserituttuja hyysätään etenkin julkisella sektorilla!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      47
      7675
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      33
      4253
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3735
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3200
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2886
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      65
      2591
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      56
      2455
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      51