eilisestä lähtien alapäässä on kirvellyt ja vähäsen kutinaakin on ollut, mutta nyt lähes kaikki kipu on siirtynyt virtsaamiseen joka tuntuu aivan helvetilliseltä ja kirvelee silloin niin paljon että meinaa taju lähteä. alapäässä näkyy sisemmissä häpyhuulissa joku ruven tapainen haavauma, mutta epäilemättä siellä "reijän sisäpuolellakin" on joku haava. olen vasta alle 16- vuotias enkä ole ikinä harrastanut seksiä, mikään sukupuolitauti se ei siis voi olla. olen miettinyt hiivatulehdusta , mutta sattuuko siinä virtsaamisessa noin järkyttävästi? enää ei paljon kutise tai kirvele muutakun virtsatessa. vai voisiko se olla virtsarakon tulehdus, ei ole ollut mitään kuumeoireita tai vastaavaa ja jos alapäässä on haavakin ja kaikkea? tiedän että pitää jossain vaiheessa mennä lääkäriin , mutta pitäisikö odottaa että kuukautiset loppuu niin verta ei tuu virtsanäytteeseen? mitä kaikkea ne siellä lääkärissä tekee?
joku tulehdus alapäässä?
3
990
Vastaukset
- hoitaja
Epäilisin joko pissatulehdusta tai hiivatulehdusta. Hae terveyskeskuksesta pissanäytepurkki ja vie aamuvirtsanäyte laboratorioon, selviät sillä. Jos se on hiivaa, näyte otetaan topspuikolla emättimen limakalvolta ja lähetetään labraan. Kehoitan menemään lääkäriin pikimmiten, oireet ovat tuskaiset ja apua saat vain lääkkeistä.
- ihan vaa paise
joka ois puhennut?
- nalle22
kyllä toi kuulostaa pikemminkin virtsatieinfektiolta, voi tietty olla myös hiiva tms. mutta sen sanon että virtsanäytettä ei kyl kannata antaa kuukautisten aikana, koska se näyttää silloin ihan väärää. mee silti nyt lääkäriin, ja voithan antaa sen näytteen heti kun kuukautiset loppuu.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih304569Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4681374Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771070Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä358991- 77903
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53891- 59830
- 228794
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.45720Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57707