joku tulehdus alapäässä?

annieee

eilisestä lähtien alapäässä on kirvellyt ja vähäsen kutinaakin on ollut, mutta nyt lähes kaikki kipu on siirtynyt virtsaamiseen joka tuntuu aivan helvetilliseltä ja kirvelee silloin niin paljon että meinaa taju lähteä. alapäässä näkyy sisemmissä häpyhuulissa joku ruven tapainen haavauma, mutta epäilemättä siellä "reijän sisäpuolellakin" on joku haava. olen vasta alle 16- vuotias enkä ole ikinä harrastanut seksiä, mikään sukupuolitauti se ei siis voi olla. olen miettinyt hiivatulehdusta , mutta sattuuko siinä virtsaamisessa noin järkyttävästi? enää ei paljon kutise tai kirvele muutakun virtsatessa. vai voisiko se olla virtsarakon tulehdus, ei ole ollut mitään kuumeoireita tai vastaavaa ja jos alapäässä on haavakin ja kaikkea? tiedän että pitää jossain vaiheessa mennä lääkäriin , mutta pitäisikö odottaa että kuukautiset loppuu niin verta ei tuu virtsanäytteeseen? mitä kaikkea ne siellä lääkärissä tekee?

3

1006

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hoitaja

Epäilisin joko pissatulehdusta tai hiivatulehdusta. Hae terveyskeskuksesta pissanäytepurkki ja vie aamuvirtsanäyte laboratorioon, selviät sillä. Jos se on hiivaa, näyte otetaan topspuikolla emättimen limakalvolta ja lähetetään labraan. Kehoitan menemään lääkäriin pikimmiten, oireet ovat tuskaiset ja apua saat vain lääkkeistä.

• ihan vaa paise

joka ois puhennut?

• nalle22

kyllä toi kuulostaa pikemminkin virtsatieinfektiolta, voi tietty olla myös hiiva tms. mutta sen sanon että virtsanäytettä ei kyl kannata antaa kuukautisten aikana, koska se näyttää silloin ihan väärää. mee silti nyt lääkäriin, ja voithan antaa sen näytteen heti kun kuukautiset loppuu.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      40
      7003
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3948
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      46
      3347
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      40
      2949
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2726
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2238
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2196
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2153
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2087
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      40
      2058
    Aihe