Tuli siis vielä mieleen kysäistä seuraavista pätkistä ohjelmassani. Olen vasta harjoittelemassa c-kieltä, joten rutiinit vaativat vähän iskostamista. Todella kiitollinen kommenteista. :)
Kyseessä on sama ohjelma kuukausierän laskemiseksi, josta aiemmassa keskustelussa puhun:
Minulla on seuraava funktio ohjelmassa (proto):
void ilmoita_tulos(float laina, float per_kk);
Kutsun sitä seuraavalla kutsulla:
ilmoita_tulos(lainasumma,kuukausittainen);
Vaikeus tulee itse funktion toteutuksen kanssa. Tällä hetkellä ohjelmani on seuraavanlainen:
void ilmoita_tulos(float laina, float per_kk)
{
printf("Lainattu summa on $%f\n", laina );
printf("Kuukausimaksu on %f\n", per_kk );
}
Siis ongelmana on se, että mitä printf:n argumentiksi pitäisi laittaa? Käykö siihen tuollain kuin yllä parametrien nimet?
Tanssii funktion kanssa
korotusongelma
1
315
Vastaukset
- juppiduu
ihan oikein olet tehnyt
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225214- 254388
- 282521
- 342264
- 372008
- 151928
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191607- 121531
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211267Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101184