Ventossa (v. 95)ollut käynnistysongelmia: joskus auto sammuu heti käynnistyttyään. Nyt tuli ihmeellinen samantapainen ongelma: käynnistyttyään tyhjäkäynti heittää kierroksia muutamasata sadasta 2000 kierrokseen. Ikäänkuin meinaisi sammua ja mutta jokin "automatiikka korjaa" tilannetta turhan paljolla kaasulla. Ajaessa kaasu heittelee samoin jonkin verran ja meno nykivää ja jarruttelevaa.
Onko vika bensapumpussa??
kaasu oikkuilee
2
395
Vastaukset
- 99aroB
Mulla oli Borassa samanlaisia vikoja kaksikin kertaa. Toisella kerralla oli moottorin ohjauksen lämpöanturi rikki, 100 euroo.
Toisella kerralla Hal-anturi, 500 euroo.
Eikun auto korjaamolle ja piuhat kinni autoon ja vikakoodi lukuun.- KooMac
Mulla on vähän vastaava vika, mutta mulla kyllä käyninstyttyään käy ihan hyvin. Eli kun starttaa niin auto saattaa jopa käydä muutaman "tahdin", mutta sitten sammuu. yleensä 3-5 starttauksen jälkeen lähtee käyntiin. Yleensä kylmänä ensimmäisellä startilla ei ole ongelmaa, mutta yleensä ku najaa kauppoille ja sieltä tunnin parin päästä pois niin starttausongelma ilmenee.
Tähän ei VW-huolto kyllä osannut sanoa mitään vikaa ja ei tietokoneellakaan näkynyt mitään. No täytyy varmaan seuraavassa huollossa kysyä uudestaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224974- 204025
- 272351
- 342174
- 371968
- 151858
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191557- 121481
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons191205Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101134