Onko joku saanut vastauksen?

Kysyn, koska itse en

Onko joku saanut vastauksen sähköpostiinsa TeleFinlandin asiakaspalvelusta?

9

768

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tullut odoteltua

      Ei kuulu vastausta mullekaan. Haluaisin tekstinä sen potaskan, mitä asiakaspalvelussa suolletaan.

      Mulla on asiasta keskustelut meneillään paikallisen kuluttaja-asiamiehen kanssa.

    • minäkään

      Pari viikkoa olen jo odotellut. Kummallista toimintaa. Enkä oikein viitsisi asiakaspalveluun soittaakaan, koska saattaapi tulla tyyriiksi, jos kerran sähköpostiin vastaaminenkin kestää...

      • vastauksia

        jopa kaksin kappalein kirjeitse. Seli, seli, seli tyyliin...Yritin aikoinaan soittaa asiakaspalveluun yhden päivän aikana lukuisia kertoja, mutta ei läpi...varmaan meni kymmeniä minuutteja ja arvaten puhe-aikapaketista, koska aspalvelun numnero on tavan kännynumero. Vai meniskö peräti palvelununero taksan mukaan..?
        Eräs tuttu soitti TF:n ilmaisnumeroon,kun ei päässyt muuten läpi ja se ilmainen nro on tarkoitettu liittymänavaajille. Siellä oli heti vastaaja, joka kehotti soittamaan asiakaspalvelunroon. Oli viel kertonut, ettei ole paljoa jonoa asiakaspalvelunumerossa sillä hetkellä. No soitto sinne ja neljän minuutin jälkeen vastaus. Tasan sama henkilö ollut sen luurin päässä vastaamassa, joka vastannut ilmaisnumerossa - just sama nimi ja kyllä soittajakin oli hämmästyny!!! Miksi ei voinut hoitaa asiaa ilmaisnumerossa, koska sama henkilö hoiti molempia palveluja??? Ei mitään tolkkua, muuten kuin rahastamista TF:n taholta.


      • miks se
        vastauksia kirjoitti:

        jopa kaksin kappalein kirjeitse. Seli, seli, seli tyyliin...Yritin aikoinaan soittaa asiakaspalveluun yhden päivän aikana lukuisia kertoja, mutta ei läpi...varmaan meni kymmeniä minuutteja ja arvaten puhe-aikapaketista, koska aspalvelun numnero on tavan kännynumero. Vai meniskö peräti palvelununero taksan mukaan..?
        Eräs tuttu soitti TF:n ilmaisnumeroon,kun ei päässyt muuten läpi ja se ilmainen nro on tarkoitettu liittymänavaajille. Siellä oli heti vastaaja, joka kehotti soittamaan asiakaspalvelunroon. Oli viel kertonut, ettei ole paljoa jonoa asiakaspalvelunumerossa sillä hetkellä. No soitto sinne ja neljän minuutin jälkeen vastaus. Tasan sama henkilö ollut sen luurin päässä vastaamassa, joka vastannut ilmaisnumerossa - just sama nimi ja kyllä soittajakin oli hämmästyny!!! Miksi ei voinut hoitaa asiaa ilmaisnumerossa, koska sama henkilö hoiti molempia palveluja??? Ei mitään tolkkua, muuten kuin rahastamista TF:n taholta.

        asiakaspalvelun numero on tavan kännynumero? Ja ilmaisnumerossa vastaa sama ihminen, joka vastaa asiakaspalvelun numerossa? Rahastusta! Seuratkaa tarkoin Oma liittymän tietoja ja kännykän laskurin tietoja...epäilyttää...


    • ???

      kesti viikko et ne vastasi sähköpostiini

      • Crd

        ..jos oikeasti vastataan! Aikanaan Dna:n asiakasapalvelulla kesti yli kuukausi vastata tiedusteluun GPRS-saldosta - tosi hyödyllinen tieto, kun laskutus oli kuukauden jaksoissa ja olisi tarvinnut jakson lopussa tietoa käytetystä datasiirron määrästä...

        Samassa viestissä valiteltiin vastauksen hitautta ja todettiin että .."palvelu onkin jo lopetettu." ...

        Aivan - ja minkähän takia mahdoin sen lopettaa (kuten myös liittymänkin pian sen jälkeen)...?

        Aikaisemmin tullut yli kuudenkymmenen euron ylimääräinen lasku ylitetystä GPRS-käytöstä kummitteli edelleen mielessäni; silloinkaan asiakaspalvelu ei kyennyt kertomaan käytetyn datasiirron määrää, vaikka kyselin sitä useampaan kertaan. Viimeisellä kyselylläni ilmoitin että mikäli 100Mt ylityy, en maksa siitä mitään, koska operaattori ei kykene kertomaan saldoa - ja reklamoituani laskusta se peruutettiin. Kuluttaja-asiamiehelle ei tarvinnut mennä, mutta ottakaa kaikki ihmeessä yhteyttä mahdollisimman pian kuluttaja-asiamieheen, jotta viesti tulee selväksi: TeleFinlandissa on sössitty pahemman kerran - korvaus on saatava.

        Dna:ta on muuten yritetty kaupitella minulle muutamaan kertaan, mutta kerrottuani tuon laskutustarinan, ovat kaikki myyjät hiljenneet - loppujen lopuksi tarinan toistaminen on ollut jopa hauskaa, kun voi lyödä jauhot suuhun myyntihenkilölle! ;-)


      • riippuu asiasta
        Crd kirjoitti:

        ..jos oikeasti vastataan! Aikanaan Dna:n asiakasapalvelulla kesti yli kuukausi vastata tiedusteluun GPRS-saldosta - tosi hyödyllinen tieto, kun laskutus oli kuukauden jaksoissa ja olisi tarvinnut jakson lopussa tietoa käytetystä datasiirron määrästä...

        Samassa viestissä valiteltiin vastauksen hitautta ja todettiin että .."palvelu onkin jo lopetettu." ...

        Aivan - ja minkähän takia mahdoin sen lopettaa (kuten myös liittymänkin pian sen jälkeen)...?

        Aikaisemmin tullut yli kuudenkymmenen euron ylimääräinen lasku ylitetystä GPRS-käytöstä kummitteli edelleen mielessäni; silloinkaan asiakaspalvelu ei kyennyt kertomaan käytetyn datasiirron määrää, vaikka kyselin sitä useampaan kertaan. Viimeisellä kyselylläni ilmoitin että mikäli 100Mt ylityy, en maksa siitä mitään, koska operaattori ei kykene kertomaan saldoa - ja reklamoituani laskusta se peruutettiin. Kuluttaja-asiamiehelle ei tarvinnut mennä, mutta ottakaa kaikki ihmeessä yhteyttä mahdollisimman pian kuluttaja-asiamieheen, jotta viesti tulee selväksi: TeleFinlandissa on sössitty pahemman kerran - korvaus on saatava.

        Dna:ta on muuten yritetty kaupitella minulle muutamaan kertaan, mutta kerrottuani tuon laskutustarinan, ovat kaikki myyjät hiljenneet - loppujen lopuksi tarinan toistaminen on ollut jopa hauskaa, kun voi lyödä jauhot suuhun myyntihenkilölle! ;-)

        Onneksi tosin dna on kuitenkin parantanut tapansa.

        Sähköpostivastauksenkin voi saada parin päivän sisällä, tai sitten vastaus voi tietyissä tapauksissa tulla myös vasta viikon kuluttua.
        Vastausaika riippuu tiedusteltavasta asiasta, sekä siitä onko asiakasneuvojilla myös muuta ruuhkaa.

        Tele Finlandhan on Soneran kakkosbrändi
        ja koska itse Soneralla vastausten saaminen
        yleensä kestää, niin myös sähköpostivastausta
        Tele Finlaniltakin on odotettava vähintään yhtä pitkään.


    • jumissa

      En ainakaan minä ole saanut tF:lta vastausta sähköpostiini, jonka lähetin 1,5 vkoa sitten koskien näitä saldolatauksia.Kuulemani mukaan vastailevat harvakseltaan, jos ollenkaan, kertoi ystäväni joka k.o. operaattorin kanssa ammoin asioi- vaihtoi sittemmin operaattoria...
      Itse latasin saldoa Nordean kautta toissa pe ja la. Halusin sen "heti", ensimmäinen "heti" latautui jo seur. pävänä ja seuraava "heti" seur. keskiviikkoaamuna!

    • mirishi

      Kuukausi meni ennenkun sain vastauksen, kun eivat prkl vastanneet puhelimeen ollenkaan...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Huomenta ihana

      Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      40
      6953
    2. Hei rakas...

      Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3918
    3. Ei tämä etene ikinä

      Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      3300
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

      Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      40
      2909
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

      Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      16
      2672
    6. Toiveikas vai toivoton

      torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2228
    7. Mukavaa päivää

      Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2176
    8. Koko ajan olet

      Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2123
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

      Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2067
    10. Miksi et irrota otettasi

      Suhteeni?
      Ikävä
      39
      2000
    Aihe