Millaista porukkaa avoimessa yliopistossa yleensäkin liikkuu? Tavoitteena olisi opiskelun lisäksi saada uusia tuttavuuksia mutta pettymys onkin kova jos ei siellä ole yhtään ikäisiäni. Olen juuri lukiosta valmistunut välivuotta pitävä.
Tarkemmin sanottuna olen ilmoittautumassa Lahden Wellamo-opistoon, kellään kokemusta siitä??
Millaisia ovat opiskelijat avoimessa..
2
1341
Vastaukset
- ella*
avoimenyliopiston kursseilla on varsinaisia tutkinto-opiskelijoita avoimenopiskelijoiden lisäksi. Jos valitset ensimmäisen vuosikurssin opintoja, niin siellä ainakin on suoraan lukiosta tulleita. Voi tietysti olla, että kaveripiirejä heidän keskuudessaan on syntynyt, mutta hyviä tyyppejä mahtuu aina mukaan.:)
Wellamo-opisto ei sano minulle mitään. Jos se on iltaopiskelua, niin todennäköistä on, että siellä on ikäistäsi vanhempia opiskelijoita. - avoimen opiskelijat...
Kokkolassa avoimessa yliopistossa opiskelevat ovat kaiken ikäisiä ja -taustaisia. Tyypillisin opiskelija on 30-40 vuotias nainen mutta toinen suuri opiskelijaryhmä on lukioon jälkeen välivuotta pitävät opiskelijat, jotka esim. vielä pohtivat itselle sopivaa alaa... Mukaan avoimen opintoihin vain!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 457422
- 324088
- 573635
- 503140
- 172826
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons522366- 532327
- 432268
- 372258
- 162246