rakastelen exäni ja nykyiseni kanssa vuoronperään..
teenkö väärin
8
1898
Vastaukset
- Three's a Crowd
exäsi ja nykyisesi, rakastelevatko he muitten kuin sinun kanssasi?
- pipukka
< Tohon nyt pystyy kuka tahansa, vuoron perään, vanhanaikaista, Miks ei kaikki samaan aikaan, eikö riitä kantti.
Kissa pöydälle ja kaikki kolme samaan bunkkaan. Ne friiduthan vois vaikka löytää toisensa ja lempata sut turhakkeena menemään.
- tämä on tunnustus
palsta - ei siis veikka viriili, ollenkaan kysymyspalsta. Minä rakastelen naiseni kanssa ja joidenkin toisten exien kanssa - en konsaan vanhaan akkaani sormeanikaan tyrkkäisi. Sinä olet syntisäkki number one. Et Biker. Niin ja jos olisit Biker olisit vasta poikaanen. Ja juuri sellainen säälittävä ja perässä hinattava tinatuhka. Harmi, että tulit väärälle palstalle.
- tanhu
oot sellanen haaveissa eläjä, tuskin oot kummankaan kanssa vaan vedät tumppuun
- zigi
No voi hellanlettas sentään.
Pyydä nyt vaikka Matti Vanhanen, Urho Kekkonen, Ilkka Kanerva ja lukuisia joukko muita vielä sun kans. Tai sit jos oletkon mies niin vaikka se ja se ja sit vielä se niin sitten olisko tarpeeks ja sit vielä kaupantäti. - Nimetön
Kannattas ehkä miettiä seurauksia jos ja kun kiinni jäät..Ei pidemmän päälle kovinkaan fiksu veto! Mutta jätkät on jätkiä ja menee jus niinku himot vie:(
- Nimetön
Tiedät sen itse teetkö väärin vai et se on jokaisella ihmisellä moraali ja rajat ovat erilaiset eri ihmisillä. Luulen että et rakasta kumpaakaan henkisellä tasolla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e3077750Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne866041Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1733581Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee322087Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san221936Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1951921- 371736
- 611539
- 441504
En mä itke
sun perään mies. Tykkäsin kyllä. Tykkään vieläkin, mutta kyllä tä tästä. Mun sisällä kuplii kuitenkin jo ilo kesästä ja311450