Lucia-neito rikkoo nykyarvoja!

-Häpeällistä-

Nykyaikana Suomi on monikultturillinen ja suvaitsevainen maa ja siksi on järkyttävää, että Lucia-neidon kaltaista rasistista ja ihmisiä ruumiinpiirteiden kautta arvottavaa tapaa ylläpidetään. Luciasta on luovuttava tai sitten Lucia-neidon valinta on tuotava yhteiskuntaan sopivaksi! Jokainen nainen on yhtä arvokas ollakseen Lucia!

Nykyisn Lucian täytyy olla mielellään Suomenruotsalainen ja ulkonäkövaatimukset ovat kuin suoraan natsien rotuoppi käsikirjasta. Mustaihoinen suomalainen ei kelpaa, aasialaissuomalainen ei kelpaa, ei edes syntyperäinen suomalainen jolla on tummat hiukset, näin rankaa on jaottelu. Lucia-neidon tulee täyttää arjalaisen rodun ihanteet, vaalea ihon, vaaleat hiukset ja siniset silmät. Todellinen natsien unelma nainen.

Miten tämä voidaan sallia! Ensi vuonna voisimme kunnioitaa monikulttuurillista suomea ja suvaitsevaisuutta valitsemalla tummahiuksisen, mustaihoisen tai aasialaisen naisen Lucianeidoksi, he ovat yhtä arvokkaita suomalaisia kuin suomenruotsalaisetkin. Mitä väliä ihon tai hiusten värillä tai rodulla. Voitaisiinko tälläistä sallia missikisoissa, oikeuteen joutuisi järjestäjä.

Lucia on valontuoja, missään ei sanota, että hänen tulisi edustaa arjalaisia kauneusarvoja!

9

1115

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hemmo Paskiainen

Koko Lucia-neito sais tunkea persläpeen. Täysin turha homma. Ihan niinkuin koko joulukin. Vuoden pimein homma ja vuoden synkin juhla. Mutta kai se on sopiva tälle körttiläiskansalle.

• pihavaris'

Voiko sen enää selkeämmin sanoa!?

• Anonyymi

Ei persläpeen kun on tällä kertaa liian musta aukko hehhhhh

• Puhdasrotuinen

Valitaan ens vuonna luciaksi somali.
      Työnnetään sille alttarikynttilä perseeseen.
      Porukka hurraa varmasti.

• grillivarras

perseestä suuhun. Aivoja ei hänellä eikä hänenlaisillaan kuitenkaan ole.
        Somalialaiset ovat useimmiten enemmän ihmisiä kuin nämä puhdasrotuiset.Ja sitä paitsi myös kauniimpia.

• lsjglskjg

Minä oli kaupunkini lucia nyt jo useampi vuosi sitten. Mulla on ruskeat hiukset enkä ole suomenruotsalainen. :p

• kultapuppelit

... lucia neito oli tänä vuonna tumma hiuksinen

• puolestaan

on harvemmin valittu blondeja, sattumako tuo?

• Anonyymi

Häpeä varjoas.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      42
      7085
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3968
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      49
      3406
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      41
      2978
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2746
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2238
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2206
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2173
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      47
      2137
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      41
      2090
    Aihe