www.dandavats.com
http://www.dandavats.com/?p=4892#more-4892
Hare Krishnojen ongelmat
3
742
Vastaukset
- Totuus kertoi
Tyhmät tomppelit hurahtelevat minne sattuu, ja he luulevat sitä totuudeksi kutsuksi.
ja he eivät käsitä, että totuus löytyy jo siitä, että ajatellaan ensimmäisten ihmisten kohdalta asiaa, silloin kun he olivat neitseellisessä viattomuudessa, niinkuin lapset ovat.
Ja kuka se sanoikaan: "Minkä teette näille pienimmille, sen teette minulle".
Voi eksytettyjä, joita ei kukaan opasta. Voi pakanaoppeja, jotka aiheuttavat hirveitä harhaluuloja. Ja juuri tuolla Hare Krishnojen ja budhalaisten seassa.
Kun heidät on johdettu täydellisesti harhaan, he pitävät jopa rottiakin jumalinaan, kun muuta kosketusta totuuteen ei enää ole.- Telegod
Jos on harhaanjohdettuja hare krisna tyypit niin niin on myös kristityt. Jeesus on maailman suurin kusetus. =)
Tosiasia on että totuutta ei voi noin vain tunnistaa. Ei voi tietää kuka kusettaa ja miksi jne. Varsinkin jos oletetaan että maailmassa on jotain yliluonnollista. - hij
Maailma on ihmeitä täynnä; näinhän se Pikku-Lissu ja Laurikin sanoi aikanaan.
Ensin täytyy olla suvaitsevainen ja hieman tarkastella asian-haaroja, ennen kuin voi sanella suroia sanoja tuosta vaan.
Eksyneet löytävät perille; tässä olemme samaa mieltä; muttei olla vielä siinä, että Krishna-Jumala ei voisi olla totta, edes pieni totuus, tai kolmannes totuudesta.
Jokaisesta asiasta voi löytää hyvääkin, kun vain katsoo lähempää ja tarkastelee tutkitusti törmäämäänsä ismiin.
'Hajota ja hallitse'-tekniikka ei päde todellisessa Jumalan tuntemisessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374955Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5051587Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771090Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77933
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.49776Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58728