RAKKAUDELLA

♥oOo *o*o*o*o* ♥ oOo ♥ *o*o*o*o*o* oOo♥

Pöllähdys jauhoja - ätziuu - tähän
Sekaan lennätän ruttuiset rusinat
Mansikin lahjottamaa maitoa - loraus
Paaaksua kermaa - ah - ihanaa - varros

Kullankeltaista voita vielä reilusti - hups
Lumenvalkoista sokeri noooin - vielä kuppiin
Mummokanasen munat - pöh - kulhoon uimaan
Ja sitten sekoitus joka päätä huimaa

Uuniin sukkaan - odottan ja odotan
kissan kanssa nakotan ja nakotan

Viimein valmis - pikkusta vailla -
Ripaus reeeilu - oikein Murunkädellä - päälle rakkautta
Muutama enkeli mukaan ennen pakkausta

Rusetti päälle ja sen lupaan minä -
jokaisella haukkauksella vatsa täyttyy myös -
no - sillä rakkaudella ja sen tunnet sinä

♥oOo *o*o*o*o* ♥ oOo ♥ *o*o*o*o*o oOo♥

12

402

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • padme_amidala

Ihanaa Murumaista vauhtia keittiössä. Voisinpa olla kissasi kanssa odottelemassa kakkujasi. Oikein kermaa ja voita *huoh*. Minä vähän kaloreissa säästin ja laitoin margariinia rasvatonta maitoa.
      Voisipa pullottaa leipomistuoksun, niin ei tartteisi kun pullo avata ja saisi joulutunnelman. Kas siinäpä tuote-idea... lähdenkin etsimään tyhjiä pulloja....
      Aivan ihana on runosi, niin jouluinen että : )

• *MURUKULTA*

Tuo on kyllä hyvä tuo kissa! Kun juoksu minulla alkaa, se on hetken hämillään että; klums, minnes nyt? ,,,
        Sille on muotoutunut yx suht turvallinen paikka, nimittäin sen karvainen olemus on pitkin pituuttaan eteisen lattialla, yhdellä seinällä! :DD Siitä voi mennä vaikka millaisella rytinällä ja läheltä niin ei se korvaansa lotkauta! Toinen kissa juoksee suosiolla saunaan ja pysyy siellä..

Mutta noista kakuista. Jouluna minä en säästä aineissa. Silloin menee oikea voi ja kerma ja mitä resepti vaatiikin.
        Ja vaatii, sillä nämä on tooodella vanhoja 'salaisia' ohjeita, joilla syntyy Murun-joulupiparit ja muhevat maustekakut!
        Ah! Sitä tuoksujen sinfoniaa! :D
        Ja voih! Sitä lenkkeilyn määrää joulun jälkeen!! :[
        Joskus muuten tuo rakkausmauste lihottaa melkoisesti,, ootkos kuulut? Mutta se ylimäärä jotenkin sitten vain häviää vajaassa vuodessa... :o
        Kahvipaussi näin ja harjoitukset jatkuu...

• tomppa2006

...se siellä vaivaa, vaivaa taikinaa...

Kyllä on taitolaji kirjoittaa aiheesta rakkausruno! Jäisi tompalta tekemättä. Hienon, hienon runon olet tehnyt.

Lukunautinnosta kiittäen.

• *MURUKULTA*

Ajattele, miten rakkaus saa oikeesti tekemään vaikka mitä ja innolla?
        Iloinen mieli ja kieli. Kun ajattelee kuinka voi toisille tuottaa hyvää mieltä oikein roppakaupalla, ilman, että kukaan ihmettelee, että mikäs sille tuli! :))))
        Tämä Joulun aika on oikein 'minun aikaa', nautin suunnattomasti!

Tuo mielikuva kuusenhausta...Oih! Huokaan syvään, kuinka ihana näky silmiin piirtyykään, lumisesta metsästä ja siitä illan sinestä ja hiljaisuudesta! :D
        Vaan ei auta, töihin töihin vielä iltaa on.
        Kiitos tomppa käynnistä ja sano vain kuinka paksun siivun leikkaan kakustani! :)

• Mysteriet

*juaksee paikalle minkä kintuistaan pääsee*

Joko saa maistaa???

*istuu uunin eteen oottamaan* - nam mikä runo - oikein makea ;D

• *MURUKULTA*

Runokakun leipasin, kun tuli inspiraatsiuuni, muuton siivoilen,,länsisiipi menossa..köhöm... ;)
        Arvaatkos missä on hirrrmuinen homma! Laskut/muut paperi-asiaat-osastolla!
        Holy-Mooses! Silkkaa tervanjuontia, eikä tarvi varmaan ihmetellä, miksi se on jäänyt niin viime tippaan... :\
        Mutta se siitä ikävästä!

Kakkua? Sopii toki ja siitä riittää sekä iltasumpit \_/?, ole hyvä! :)

Näin meidän kesken, luulen, jotta täällä runo-sivulla syödään niin paljon Joulu-herkkuja, että kohta näkyy vain pitkäletka lenkkeilijöitä.. jossain runo-sivun lähettyvillä suuntaamassa terveys-sivuille... :)))

ps. nyt tuli inspis,,, Jo toinen! Hyvä pvä,, Nimittäin, sävellämpäs oman, oikean "Murukulta"-kakun! Hyvä itea! :D

Näkemiin, Mys ja kiitän käynnistä! Oikein mukvaa iltaa sinne! *Muru vilikuttaa*

• *Rakkaudenlahja*

rakkaudesta ja suurista tunteista.Kaikki on niin suuremmoisen suloisen kauniita.Mielesi on niin lämmin ja aurinkoinen.Kiitos tästä ihanasta runostasi!

• *MURUKULTA*

Voi mahdoton sinun sanojasi!
        Mutta mieli on aurinkoinen vaikka ilta koputtelee! :)

Olen jopa edellä 'joulu-aikataulustani' ja kohta näyttäs meneen, että saan tehdä kaikkea 'ylimääräistä'!
        Yleensä se tarkoittaa, että ns. pakolliset työt on tehty ja pääsee tekeen 'salaisuuksia'....
        Tontun apulainen kun olen... taiiii, mites sen nyt ajattelee...mmm...??...
        No, ei sen niin oo väliä, kunhan touhutaan! Vai mittee! Jestas! Täyty taas pyöriä jonnekin suuntaan..

*Muru puhaltaa iltatähtiä sinne*....*puuhhh*,,
        Pitäisi näkyä taivaalla... :D

• Marin Frist

Kakkujen paisto on kielletty uuden asetuksen perusteella,,,,,
      nyt unohdin mikä asetus se on.
      Mutta eihän siinä kyllä rakkaudenkakuista
      mitään puhuttu.
      Eli anna mennä vaan, kun on noin hyvä alku jo.;))

Mukavaa viiko alkua *Muru*

• Z**

Nyt kun tuo talaven suurjuhla lähestyy
        nii minun aatokset rientää sinne mehtään
        jonnekka jouvuin sen rakkaan servoletti
        aatoni hylykeemään

Niinkun tiijät niin siinnähän olj terhakka
        pitkäiskune moottor ja ihanan kaarevat pellit

Jos sinulla on aekoo kiireittes
        keskellä niin oesitkö niin höveli ja veisit kynttilän sen
        konepellille

• *MURUKULTA*

Ei ole koskaan kielletty tekemästä! Sen kieltäminen on kiellettyä.
        Monilla on tuo harhaluulo vielä olemassa ja sen vuoksi sodat on vielä olemassa.
        Mutta me, jotka tiedämme tämän, voimme leipoa sitä vaikka joka ikinen pvä ja näin tuoda lähimmillemme juuri sitä, mikä tässä elämänvirran keskellä on tärkeintä.
        Joten, pistä vain sana kiertämään..(jatkuu galleria-sivuni Robert Mullerin ajatuksella) :)

Leipomisiin, M_F ja mukvaa jouluviikon alkua ! :)

• *MURUKULTA*
        Z** kirjoitti:

Nyt kun tuo talaven suurjuhla lähestyy
        nii minun aatokset rientää sinne mehtään
        jonnekka jouvuin sen rakkaan servoletti
        aatoni hylykeemään

Niinkun tiijät niin siinnähän olj terhakka
        pitkäiskune moottor ja ihanan kaarevat pellit

Jos sinulla on aekoo kiireittes
        keskellä niin oesitkö niin höveli ja veisit kynttilän sen
        konepellille

Mie tiesin sen! Oo tiennä jo pitkän aikoo..

Et siun syvän on iso ja hyv, jotta! Viel muistat vanhoo palveliaaki kaiken kiireen keskel! Luul..eiku tiiän, et sinne mahtuu viel pien Murunekii sin syvämes nurkkaan kököttään. ;)
        Työ poijaat ootta yhest simmonen tuonttujoukko, jotta ei paremast välii... koiruksineeki Murukullan laatuluokituksest, sitä parhaint "A"-ryhmää! ;D

Käyhän mie siel mehtäs kynttilän laittamas, tok! Viimeks ku siit ohi kävelin, ol siel sisäl pupujussi poikineen nukkumas ja takapoksis ol kettu keräl sekkii, joten hyväs jatkokäytös se lotja oh.

Tiiäkkö, ja tätä elä kaikille kerro,, ku mie ostin simmosest pikkuset jouluvalot, no, mie laiton sen nutikan siihen muuntajoon ja jäin ihmettä uottelemaan. Ei ne syttynnä ja tuumasin, että rikki, ei syty! Sit siihen tul viisaampi ja laitto sen muuntajan pistorasiaan....Se toimi.. ;)))))

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      53
      2139
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      31
      1680
    3. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      370
      1489
    4. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      14
      1474
    5. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      10
      1454
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      69
      1324
    7. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1108
    8. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      8
      1034
    9. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      81
      992
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      969
    Aihe