Miten Rapumies ja Neitsytnainen selviävät suhteessaan?
Rapu ja Neitsyt
3
1191
Vastaukset
- oikein hyvin
tosin kiinalaisen horoskoopin mukaan meillä on ihanteellinen ikäero.
- ....
Samaa kysyn minäkin miten oikein tässä selviää??!! Välillä on niin ihanaa että oksat pois!!!! Mutta seuraavana päivänä voi vaan ihmetellä että mitä on oikein tapahtunu??? Ei kuulu ei näy!!??? Tasaantuukohan tää jossain vaiheessa? Molemmat nousevia skorppareita....
- Ravutar
Itse olen Rapunainen ja mieheni on neitsyt. Tähän mennessä ollaan todella hyvin tultu juttuun,ja toiminutkin suhde kuin unelma. Kavereita ollaan oltu 5 vuotta ja nyt vasta syventyi rakkaudeksi,todella onnellinen olen. Neitsyt mieheni ottaa tarpeeni todella hyvin huomioon,ja itse tykkään paijata miestäni. Kaikin puolin olen tyytyväinen ainakin tähän yhtälöön
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224594- 203745
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy4072449- 272181
- 342034
Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391969- 361809
- 151738
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191507- 121371