S80

Turvallisuus ennen kaikkea

Terve, olen tuossa katsellut uutta autoa ja uusi s80 voisikin olla juuri se oikea. Itselleni tärkein asia autossa on turvallisuus ja volvosta olen kuullut, että olisi turvallinen auto.. Onko kenelläkään kokemuksia/tietoa uuden s80 turvallisuudesta? Onko kärkiluokkaa kyseisessä autoluokassa?

Asiaa voisi tietysti kysellä liikkeestä, mutta luulen, ettei sieltä saa välttämättä puolueetonta vastausta... Kuka myyjä nyt sanoisi, ettei myytävä auto ole turvallinen ja että ei sitä kannata ostaa...

6

1122

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • turvallinen on
    • takuulla turvallinen

Siitä näkee jo päältä että on varmasti turvallinen.

• Merkin vaihto

Itselläni on kokemusta 240- sarjan volvoista, traktoreita, mutta lujia, sen jälkeen 850, sekin oli hyvä.
      Vanhakoppanen vähän ajettu S80:n nyt ja luulen etten ikinä enää osta Volvoa. Palaisivat raukat edes Mcpersonin joustintukiin edessä, niin olisi muutama vaiva ja kustannus vähempänä

• outsider66

MB,Audi ja Bmw! Moni tyytyväinen Volvon hinta/laatu suhteeseen näihin verrattuna... aasian vekottimet sit eri osastoilla.

• käydä täällä

Katsomassa autojen turvallisuus on ainakin aika puolueetonta moni pienikin auto yltää hyviin tuloksiin.

http://www.euroncap.com/tests.aspx

Muuten ihan yhtä hyvä kuin muutkin saamaa kokoluokkaa olevat, eli voi olla maanantai kappale tai sit ihan ok.
      Nykyisin asiakkaat testaa onko auto teknisesti ok.
      Koskee myös muita merkkejä.
      Omat kokemukset volvosta, että on hyvä matka auto.

• rähähdysvaara

Että sitä pähkäillään,ostaako uusi kasikymppinen vai ei!!
        Sellainen siintää mun unelmissa ehkä 5 vuoden kuluttua.Nyt on 465 t ajettu 99 80 malli.Pohdin juuri,olisiko varaa laittaa uuden etujouset ja iskarit.
        Meillä kaikilla, on omat ongelmamme.Mä en tajua,mikä voisi olla parempi henkilöauto,kuin uusi S 80 bensa tai dieselkoneella.Näen märkiä unia sellaisesta.Mutta...olen hyvin palkatussa kunnan työssä ja verot vie tulot.
        Siis,mä elätän ison lauman ihmisiä,osta sä Volvo!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      30
      5740
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      34
      5203
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      2954
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2424
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2108
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2058
    7. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      35
      1842
    8. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1677
    9. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1661
    10. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      35
      1594
    Aihe