Siis jouluntoivotuksille.
Kyllä.
Minä haluan toivottaa joulua kaikille rekisteröityneille, vakituisille kirjoittajille, puskasta-ampujille, feikeille ja trolleille. Itseni kaltaisille asiallisille tosimotoristeille. Teknisille neroille, maailmankiertäjille, sekä bompereille.
Erityistoivotus rouville Lånkku ja B:W, sekä tietysti neitokaisille Mischiko ja BMW.
Siispä ihan viran puolesta : Hyvää Joulua !
....täältä tähän...nn....ja minä nimittäin tiedän......
Olisiko nyt oikea aika ?
7
1362
Vastaukset
Sitä samaa itsellesi ja tosiaan muille kans!!
- Jorma Pystynen
No voi lässy mitä herkistelyä. Saatana, että on menny palsta ämmämäiseksi. Täällähän nyyhkitään kohta pahemmin kuin orgissa.
Tissiposkia ootte.
jorma tsiigaa taivast- tissiposki
Me ollaan oikeassa paikassa, mutta sä väärässä. Ämmä.
- Jorma Pystyssä
tissiposki kirjoitti:
Me ollaan oikeassa paikassa, mutta sä väärässä. Ämmä.
no voi voi, tuliko pikkaselle pipi. Pyydä mammalta lämmintä maitoa ja pikkuleipiä. Kyllä se paha mieli siitä tokenee.
- virallinen taho
Unohtui tosiaan homot ja mäntit, mutta tässä on nyt sullekin.
...taas tähän...
- B:W
Omasta puolestani haluan toivottaa kaikille oikein hyvää ja rauhallista Joulua,
sekä onnellista Uutta vuotta 2008.
Ps; Rva:) - pärrämisu
...joulua meitsiltäki kaikille :)
Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih506833Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6742955Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831290Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.981271- 841255
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611154- 891150
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2371120- 721022
- 223927