Onko silkki erityisen edullista Dubaissa, kannattaako ostaa? Tarkoitus olisi teettää juhlapuvuksi Suomessa, joten ihan pelkkään kangasta ajattelin. Entä silkin tai yleensä kankaiden hyvät ostospaikat?
Silkin hinta?
5
2204
Vastaukset
- jojooo
Itse hankin silkit kangas-soukeilta. Todella ihania vaihtoehtoja ja maksoin 5€/m. Eli todellakin kannattavaa..Myös bur dubain puolella tekstiilikadulla kannattaa vierailla!
- Jumeirah Jane
Miten tunnistaa aidon silkin? Oliko se joku "polttotesti"... silkki palaa jotenkin eri lailla? Etteivät myisi mitään tekokuitua silkkinä? Kiinnostaisi nimittäin ostaa souqista jos hinnat ovat noin edulliset.
Itse olen ostanut raakasilkkiä Satwan kaupunginosan kangaskaupasta ja maksanut siitä noin 12 euroa metri. Ja olen luottanut siihen, etteivät isot kangaskaupat huijaa, souqien myyjiin en ihan niinkään sokeasti luottaisi ;) - ostin
Jumeirah Jane kirjoitti:
Miten tunnistaa aidon silkin? Oliko se joku "polttotesti"... silkki palaa jotenkin eri lailla? Etteivät myisi mitään tekokuitua silkkinä? Kiinnostaisi nimittäin ostaa souqista jos hinnat ovat noin edulliset.
Itse olen ostanut raakasilkkiä Satwan kaupunginosan kangaskaupasta ja maksanut siitä noin 12 euroa metri. Ja olen luottanut siihen, etteivät isot kangaskaupat huijaa, souqien myyjiin en ihan niinkään sokeasti luottaisi ;)8 euroa metri.
Aito silkki kun poltetaan, niin siitä jää vain hiukan hienoa tuhkaa sellasta pölymäistä. Tekokuitu sulaa pieneksi "palloksi". Silkistä ei tule mitään kiinteää vain hienon hienoa tuhkaa hiukan.
- njmi
missä ja minkä nimisijä kangaskauppoja siellä on
- lauraDubai
Viskoosi palaa myös tuhkaksi ja sen erottaminen silkistä vaikeaa. 5,- metriltä? Ei voi olla silkkiä. Kokemukseni mukaan myydään kyllä silkkinä jos turisti niin haluaa. Perinteinen huijauksen kohde...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 406983
- 323938
- 453330
- 402939
- 172716
- 372238
- 162196
- 412143
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482077- 402048