18vuotta skorppiooni miehen kans ja järki lähtee pian,miten saada skorppari mies uskomaan et ero olis paras ratkaisu ja saada suostumaan eroon?(ilman ruumiita...)
uuuuuuuunoooo
1
387
Vastaukset
- härkä lady
no hohhoh.. vaikkea tapaus...
mutta yksi keino on : pettää hänet!! löydät uutta suhdetta ( vaikka lyhyt seksi suhde).. sanot että rakastat toista... jne...
itse olen tehnyt niin....mutta jouduin muuttaa toiseen kaupunkiin (500km pois) skorpionin takia. jätin meidän yhteisiä ystäviä ilman infoa.. en sanonut kenellekään...
heh.. hän löysi mut sitten 2v päästä.. olin shokissa... puhuimme 30 min... hän on kärsinyt... jne.. puhui tunteista vieläkin...
sitten nähtiin ihan kavereina joskus...kerran 6kk:ssa...
ja yhtäkkiä hän muuttaa samaan kaupunkiin...
skorpioni jos on rakastunut.. hän elää muistoissa..eikä todellisuuden elämässä..
turhaa sanoa hänelle että oli turhat vuodet yhdessä... ai että ette sovi yhteen... parrasta vain jatkaa elämää... löydät parempaa...
5 vuotta on mennyt jo....
(muutin taas toiseen kaupunkiin just)...ja skorpioni vieläkin soittelee.. en voi mitään.. enkä halua enää vaihta puhelin numeroita.. en jaksa... mutta jaksan kuunella häntä silloin tällöin....
niin sellaista...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224824- 203905
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy4082524- 272291
- 342114
Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391979- 371928
- 151798
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191537- 121461