Hei!olen lukenut tässä härkämiehistä juttua ja elämässäni on pyörinyt enempi ja vähempi yksi sellainen.Olen huomannu et kyll niillä ainakin pokkaa riittää.Nytkin täs taannoin oli luonani ja tunnelma oli ihana.No ilmeisesti liian ihana,koska vettä tuli niskaan jonkin ajan päästä.eli ollaan ku ei mitään.Irti ei osaa laskea mut hyväksikäyttäjänä osaa olla.onko härät todella noin taktikoijia ja välinpitämättömiä vai onko se aika se jota ne tarvii?Tosta ihmisestä ei kyll heti uskois,mut näyttö on osoittanut et pakko uskoa kai tai en ymmärrä.Tyytyykö härkä huonoon suhteeseen?Onko härät sellasia et kunhan on joku?Olen ihan pihalla...
Huhhuh!
Joulukinkku
1
590
Vastaukset
- ovat
täysin surkeita poikkeuksetta. Niissä ei ole mitään hyvää. Kerran kävin yhden Härän kanssa kahvilla, mutta kun pääsin kotiin, niin oli tullut kylppäriin vesivahinko !!! Ne härät tuo myös huonoa onnea, ja tartutta sen muihinkin.
Itse kierrän härät kaukaa. Olisi pitänyt serkulle mennä tapaninpäivänä, mutta sen äijä on härkä...arvaa vaan menenkö...no en tosiaankaan.
Härät on syvältä, pysy niistä erossa !!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374905Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5011565Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58728