Onkohan kukaan saanut ostettua Canoscan 8800F mallia Stockmanilta joulukuussa?Ei tunnu myyntihalukkuutta olevan.Itse olen odotellut tähän asti eikä vieläkään ole tullut!Niinkuin sitä Lidlin kauppatapaa moitittiin:ei tavaraa,vaan osaavathan nämä meidän omatkin taitavan saman.No onhan tämä nettikauppa tosi kätevää:tavara tuodaan kotiin asti samaan hintaan;ei tarvi Stockmannilta kerjätä!!!
CANOSCAN Stocmannilta???
3
594
Vastaukset
- 1stMacFinn
Isäukko osti juuri Turun Stokkalta Canonin scannerin, olisko ollu just tuo malli.
- JAKEscan
etuna?Mulla ainakin kävi Jumbon Stokkalla samoin.Tuntuivat tilailevan yksittäin,mallikin oli myyty.Liekkö muissa pisteissä olisi ollut,eivät ainakaan kyselleet mistään."Laitetaan nimi listaan ja ootellaan",ei kai se nyt näin toimi!?
- Jaana-Elina
omani,kun menin heti joulukuun ekaviikolla Jumbon Stoccalle.Tais muuten olla se mallikappale!Jotkut vaan onnistuu saamaan kaupan vimpan ja ainoan myynnissä olevan inkkeen.Hyvin skannaa!Hyvät Joulut!Ja eiku kärppänä heti kun taas uusi etuvihko ilmestyy että saatte omanne!!!???
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 406963
- 323938
- 453320
- 402919
- 172696
- 372238
- 162186
- 412133
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482067- 392010