epätoivoisesti mieleeni seuraavaa: onko symppis ja jussi yksi ja sama persoona joilla nimmareilla kirjoittavat. Onko Jussin ketale ollut niin ovela, jos on niin minut ainakin on vetänyt alta kölin. Olihan ennenkin nollut "kaksoiskansalaisuutta " esim. Sakkeus ja heko heko. Kyllä nyt haisee ainakin minun nenukkaan ja pahasti!!!!!!!
nyt
21
851
Vastaukset
- Sympioosin tasolle kirjoitt...
Millään yllä. Sory!
- jos se
saa vara - maralta apuja.
- naisellisia
jos se kirjoitti:
saa vara - maralta apuja.
kirijotuksia heille.
- se vain osottaa
naisellisia kirjoitti:
kirijotuksia heille.
Ossaa esittää täyttä pölövästiä ja herkkähipiäistä naista ja jottai siltä väliltä. Sitä ei Jussin ulukomuovosta heti älyäis. Nimimerkkiähän ne on vain molemmat. Minä eppäilen että taruolento se Jussikin vain on ja kirijottelee yhen vattukyläsen nimellä ja sen laina housuissa. Kaikki tämän sivun viestit se on ite kirijottanu
moinen ajatus ole koskaan juolahtanut minun mieleeni. Ovat he selvästi, niin erilaisia kirjoittajia.
- tuli sama
mieleen , ei tuo sama otsikko voi olla sattuma. oisko ollut liikaa sauna olutta mukana kirjoittamisessa että noin lipsahti. Muutenkin olen ihmetellyt joskus että näin pienellä kylällä ei voi tuntea toista jos asuu aivan kulmilla ("symppis" on aika selvästi kertonut paikan missä pitää majaa), kun "kumpikin" kirjoituksista päätellen asuvat aika lähellä toisiaan.Selviä vinkkejä on mielestäni ollut aika paljon aiemminkin.
- aivin
nyt pitää alkaakkin tsekkaamaan heidän kirjoituksiaan takseppäin mitä sieltä löytyy yhtene väisyyksiä. Kyllä nyt tosiaan alkaa vähän tuoksahtamaan.
- VAAN TERTTU
Mitäs siittä???
- aivin!
VAAN TERTTU kirjoitti:
Mitäs siittä???
niin tosiaankin , nyt tais kävästä käry . Aika ovelaa sanoisin . Mutta kuten sanotaan: valheella on lyhyet jäljet. Tästä eteenpäin tiedämme misssä mennään, ja kuka on nimimerkkien takana , hyvä me.
- nuin jussia
VAAN TERTTU kirjoitti:
Mitäs siittä???
vastaan??
- Harmaasieppo
Selvä asia ilman spekuleeraamatta, ei ne voi olla yks ja sama henkilö. Toisella on munat (luultavasti), vaikkei se aina siltä näytä. Ilmeisesti toisella nämä välineet vain virailevat varpaiden välissä silloin tällöin. Siinäpä ero, no enhän minä voi tietää, olen muuttolintu vain.
pahasti,sillä enhän minä osaa kirjoittaa nuin typeriä kuin tuo Symppis.
- Elviira Kenkkunen
Vai on sinulla kanttia mollata symppistäkin näin Joulun alla.Olisit jättänyt väliin.Antaa vaan hirveän huonon kuvan itsestäsi..
Elviira Kenkkunen kirjoitti:
Vai on sinulla kanttia mollata symppistäkin näin Joulun alla.Olisit jättänyt väliin.Antaa vaan hirveän huonon kuvan itsestäsi..
herkkähermoisuutta.
- se on
j.jussiW-T kirjoitti:
herkkähermoisuutta.
niin luonnollista tuo ihmisten parjaus, että ei älyä, et se muita haittaa.
- Elviira Kenkkunen
j.jussiW-T kirjoitti:
herkkähermoisuutta.
lankeemuksen edellä.
- heko heko
se on kuule näin että heko heko ja sakkeus on kaksi eri henkilöä.Mutta luuloistasi huolimatta toivotan sinulle HYVÄÄ JA RAUHALLISTA JOULUA.
- siinä liikkuu
eri housuissa vaan.
Ja vaipoissa. - mollisko
siinä liikkuu kirjoitti:
eri housuissa vaan.
Ja vaipoissa.vittu päähäs runkkari kusipää.
- tossa kostyymisä ?
mollisko kirjoitti:
vittu päähäs runkkari kusipää.
ku suihkuu...
- meleko
epätoivonen ajatus.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7394903Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6594088Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1732281Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o162047MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!
No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis401848- 961686
TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa
Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka1671431OP Kaskimaa
Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.301198- 941134
- 871121