HEI kertokaa minulle teillä joilla on kokemusta...sopiiko härkä mies ja rapu nainen yhteen...en tunne ketään härkää tuttava piirissäni...
HÄRKÄ JA RAPU
6
1896
Vastaukset
- ompi
toisinpäin. Härkä nainen, rapu mies. Päin helvettiä menee, joten näinpäin ei ainakaan toimi.
- härkä n& rapu m
Meillä ainakin menee hulppeasti jo 17v yhdessä ja vain paranee. lempee ja lämpöö riittää
- ainakin
sopivat täydellisesti yhteen. En sitten tiedä miten on, kun sukupuolet ovat toisinpäin.
- Nimetön
Ainakin minulla härkänaisella menee loistavasti rapumieheni kanssa ja paranee vain vuosien myötä.Nyt jo 23 vuotta yhteiseloa,enkä koskaan ole haikaillut muualle.
- Rapu68NHärkä62M
Jos hän on vapaa härkä,ota oitis kiikkiin jos saat.
Saat huomiota,helyyttä ynm. - Härkämies63
Kohta on 20 vuotta takana rapunaisen kanssa. Vauhtia ja tunteita on riittänyt. Kuten isäni hääpuheessaan sanoi, "Avioliitossa on rakkautta välillä enemmän ja välillä vähemmän" on pitänyt paikkansa. Loppunut se ei onneksi ole. Enpä ole väärään haaraan tarvinnut kaatua tämän suhteen aikana. Näin rauhalliseksi mainostettuna härkänä voin sanoa että tämä on ollut torjuntavoitto.. Ja hyvä sellainen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224554- 203685
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy4052417- 272121
- 342014
Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391969- 351784
- 151698
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191497- 121351