Ihana joululahja

Nittaminax

oli se kun kaikki meni nappiin. Kuusi pysyi (muovi) pystyssä, koska kissa jätti sen rauhaan. Kinkku kypsyi maukkaaksi (ei tullut liian kuiva). Eikä kukaan sanonut kenellekään pahaa sanaa (en edes minä). Oli todella ihana aatto :))) Toivottavasti oli muillakin .....

12

741

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • peppi.pirpana

No on kyllä mennyt aika nappiin sulla sitten.. Tosin eipä mullakaan ole eilisestä päivästä valittamista, vaikka ei nyt niin jouluinen tunnelma ollutkaan.. Ihan perusleppoisa koti-ilta :)

• mutta mielestäni näin joulut pitääkin mennä. Itse tosin olen joka yö herännyt jo kolmen taikka neljän jälkeen yöllä ja kuunnellut joululauluja ja on ollut kivaa istua rauhassa kuuntelemassa niitä. :))

• Synnove.Pullo

Ehkä sitä surullisen kuuluisaa Sattumaa, kenties.

Uskomattaman nappiin meni kaikki alkaen perunalaatikosta, joka/mikä muutaman vuoden jälkeen imeltyi juuri niin suuhun sopivaksi kuin vain perunalaatikko voi.

Purkkiherneet - ne ainoat oikeat - löytyivät marketin hyllystä juuri sieltä takaa, mihin ne oli piilotettu.

Sain savulohen lahjaksi yllättäin eri henkilöltä kuin useina vuosina aiemmin ja henkilö, jolta sitä odotin ei tuonutkaan tänä vuonna kalaa. Kaksi nappiin: ei tullut kahta kalaa.

Lauantaina, jolloin kävin lahja- ja ruokakaupoilla ihmiset olivat hyväntuulisia eikä minuakaan harmittanut ruuhka eikä oikeastaan mikään.

Aattona TV2 lähetti Lumiukko-animaation juuri ennen joulurauhanjulistusta. Näin molemmat.

Jouluruokailu meni hyvin. Ruoka oli hyvää ja sitä oli vähintäänkin riittävästi. Joulupukki toi kaikille heidän toivomiansa lahjoja. Surullista oli vain se, että 4-vuotias pojanpoikani oli kovassa kuumeessa. Jaksoi kuitenkin hieman osallistua joulunviettoon.

Ex-anoppi unohti käsilaukkunsa kotiavaimineen joulunviettopaikkaan ja huomasimme sen hänen kotiovellaan. Ihan pienen hetken siinä minua kuskina harmitti, mutta hetken sulateltuani totesin ex-anopille että mitäpä meillä kahdella vanhalla variksella muutakaan tekemistä on kun ajella kaupungilla :) Tulipa Tapanin-ajelut suoritettua samalla.

Aattoillalla telkkarista tuli Cole Porterin elämänstä tehty elokuva, jossa oli paljon hänen musiikkiaan. Se oli mielestäni aivan hienoa katsottavaa koska olen vanhojen musikaalien fani.

Nukuin yön hyvin ja tänään olen "luovasti" tekemättä yhtään mitään.

Pakko myöntää, että paras Joulu osui kohdalleni.

Toivottavasti palstakamuillekin! Hyvää Joulun Jatkoa!

• että sinulla kävi asiat vielä paremmin kuin minulla, tai siis että kaikki meni kuitenkin hyvin, pikkuisista ongelmista huolimatta. :))

• Synnove.Pullo
        Nittaminax kirjoitti:

että sinulla kävi asiat vielä paremmin kuin minulla, tai siis että kaikki meni kuitenkin hyvin, pikkuisista ongelmista huolimatta. :))

Joskus melkein kaikki menee omien toivomusten ja odotusten mukaan. Joskus taas ei sinne päinkään.

Välillä minusta tuntuu, että tämä ns. keski-ikä on sellaista kermankuorimis-ikää jolloin saa parhaat palat päältä. Toki hintana on "rupsahtaminen". Olisipa kolmekymmpisen fysiikka ja viiskymppisen kokemus :)

• Synnove.Pullo kirjoitti:

Joskus melkein kaikki menee omien toivomusten ja odotusten mukaan. Joskus taas ei sinne päinkään.

Välillä minusta tuntuu, että tämä ns. keski-ikä on sellaista kermankuorimis-ikää jolloin saa parhaat palat päältä. Toki hintana on "rupsahtaminen". Olisipa kolmekymmpisen fysiikka ja viiskymppisen kokemus :)

en kyllä missään nimessä haluaisi olla kolmekymppinen ja niinpois päin. Olen tyytyväinen tähän ikäluokkaani ja toivoisin että kokemukseni antaisi enemmän luottamusta itseeni. PS. en ole yhtään rupsahtanut sitten kymmeneen vuoteen. (*selittelee*)

• meni jouluaatto..Ipanat oli iisisti ja pukkikin kävi..Käväs sillä aikaa salaa,kun kävimme haudoilla..:)

• sitten ovela, tulee aina salaa ettei tarvitsisi jäädä juttelemaan lapsosten kanssa ja siten pääsee nopeasti seuraavaan kohteeseen. :)

• olla kiitollinen

pienistäkin asioista. Kaikilla ei mene
      yhtä hyvin. Raumalla mies tappoi vaimonsa
      ja tämän sisaren.. että semmosta.

• tuollainen tapahtuma. Tähän en osaa sanoa oikein mitään, mutta surullista silti.

• Nappiin se meni omakin Jouluni ja usko pois, kuusi joka tuossa nurkassa ylväästi seisoo on todella kaunis. Tänä jouluna tuli maksettu 20 egee kuusesta, ja tämä on niitä tanskassa kasvatettuja. Näissä on jännät neulaset, semmoiset pehmeät ja aavistuksen lehtimäiset. Kaverini joka poikkesi aattona kylässä, epäili sitä muoviseksi ja sanoi ettei noin tuuheaa kuusta ole olemassa.
      Epäilys haihtui siinä silmänräpäyksessä, kun kuusta kosketti.
      Ai, niin lahjaksi tuli nippu sukkia ja villapusero:) Näin meillä.

• kyseessä pihta tai joku sen tyylinen puu. Nehän eivät taida edes olla kuusipuita. Voin toki muistaa väärinkin, mutta komeita ovat. Sukat ainakin lämmittävät aina.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      49
      6665
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      673
      2876
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      83
      1249
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      96
      1238
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1225
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      61
      1123
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      89
      1120
    8. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      237
      1100
    9. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      72
      1002
    10. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      238