Heipä hei!
Onko kenelläkään kokemuksia nottinghamista? Olen menossa sinne muutamaksi kuukaudeksi auppariksi, ja myös kielitunteja aion ottaa paikallisessa Collegessa.
Olisi kiva kuulla mitä kaikkea tällä kaupungilla on tarjota :)
nottingham
2
585
Vastaukset
- soon-to-be-aupair
Oletko jo ollut nottinghamissa? Voisitkohan sinä kertoa minulle, millainen paikka se on? Olen nimittäin itsekin mahdollisesti sinne lähdössä au pairiksi huhtikuussa, eikä minulla ole paikasta kovinkaan yksityiskohtaista käsitystä.
- ap.
Sattumalta vielä eksyin lukemaan palstaa:) Olen lähdössä täältä huhtikuussa, ettet vain olisi tulossa tähän perheeseeni?? Kerropa vähän mihin olet tulossa... Jos kyseessä on sama perhe niin suosittelen että valitset jonkin toisen perheen!
Nottingham on ihan kiva pikku kaupunki. Keskusta on tosi kiva paikka shoppailla ja kaikki löytyy mitä tarvitsee:) Bussit kulkee hyvin, ja tältä minun alueelta myös yöaikaan. Nähtävyyksiä täällä ei niinkään ole, joten turisteille aika turha paikka. Mutta aupairille kiva paikka tutustua paikalliseen kulttuuriin ja tietty oppia kieltä.
Ihmiset on todella mukavia täällä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 477705
- 334263
- 573745
- 503210
- 172896
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons652621- 642498
- 552421
- 402349
- 162296