Ihan vaan haluan kysyä että voiko kova suklaan syönti aiheuttaa muljahduksia? Entäs stressi? Ja jos tuntuu siltä että "muurahaisia" kävelis sun rinnassa/kyljessä/selässä niin johtuuko se sydämmestä tai lihaksista? Onko neuvoja miten saa muljahdukset loppumaan/vähenemään? Ja jos on tehty 3-4 holteria ja yhden rasitusekg-n ja siihen päälle liuta tavallisia ekg-filmejä niin eikö niissä olis jo näkynyt jotain jos olis jotain mitä pitäis näkyä?
suklaa/rytmihäiriö?
5
5610
Vastaukset
- Helmiö
Olen huomannut saman; varsinkin tumman suklaan syönti saa mulla aikaan runsaasti lisälyöntejä!
Mulla tavallisesssa tai myöskään rasitus-ekg:ssä ei näkynyt rytmihäiriöiden syytä, vasta Holterissa saatiin takykardia "nauhalle" ja syy häiriöihin selvisi.- rytmäreitä
Täytyykin tarkkailla, kun syön nimenomaan tummaa suklaata, ja joskua aamuöisin tulee muljahduksia ja pompotuksia roppakaupalla
- Anonyymi
rytmäreitä kirjoitti:
Täytyykin tarkkailla, kun syön nimenomaan tummaa suklaata, ja joskua aamuöisin tulee muljahduksia ja pompotuksia roppakaupalla
ittellä samanmoiset kokemukset,
- Anonyymi
Suklaakin saattaa nostaa verenpainetta, ja voi tulla rytmihäiriöitä.
- Anonyymi
Voi. Älä syö liikoo
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1086927- 954441
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista483846Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee483522- 513518
- 1893465
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san242969- 672674
- 472507
- 131904