Oltiin poikani 3v kanssa käymässä motonetissä,ja näin kun siellä oli käsipyyhepaperi "tarjouksessa" no otin avoimesta paketista 3kpl pienempiä pakkauksia.Mentiin kassalle,kassa sanoi,että ei näitä myydä yksittäin,ja yritti soitaa johonkin,mutta ei saanut yhteyttä,sitten kassa sanoi,että voin minä myydä ne nettohintaan 9,5€,johon minä,että eihän ne maksa kaupassakaan kuin pari euroa kpl,ja lisäsin että mä käyn ostamassa ne muualta.Kotimatkalla muija sanoi että s-marketissa on niitä,ja kävi hakemassa samaa tuotetta hintaan 1,39 kpl.Motonetin "tarjoushintakin" oli korkeampi säkistä per kpl.
motonet ahnein
ex asiakas
1
750
Vastaukset
- hyvät hyssykät!
Varokaa!! kattokaa tarkasti hintoja kilpailuttakaa kauppoja. Aina voi mennä muualle jos hinta ei miellytä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1197616Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista817104- 955314
- 524825
- 2434373
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee494346- 444285
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san284018- 593153
- 482606