R21 kommentteja

utöb

Millainen auto? Wikipedioissa oli jotain juttua, mutta Suomen osalta ei juuri mitään. Laguna I:n edeltäjä.

7

733

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rellunpippana

Tulihan tuommoisella aikoinaan ajettua 170 000 km ja 8 vuotta. 1,7 l kaasarikone ja 4-ovinen sedan. Olihan noita 2,0 - koneellakin ja 5-ovisena ja farmarina. Sitten vielä se 7 hengen farmari Nevada. Onhan noita vielä liikenteessäkin. 1,7 kaasarikone oli ihmeen pieniruokainen ja sitkeävääntöinen. Lagunan edeltäjä ja nykyän Lagunan omistajana sanoisin, että vähemmillä ongelmilla 21:llä pääsi, vaikka oli siinäkin pikkuvikoja, mutta ei koskaan mitään isompaa. Ruostui ne kyllä herkemmin kuin nykyiset Rellut.

• Itselläni oli 21 Nevada Familiale 1,7 koneella ja 7 hengen penkeillä. Matkaa kertyi kahdeksassa vuodessa noin 200 tkm. Ainoan kerran kun meinasi jättää tielle, oli kun herätevirtajohto katkesi. Työntöavulla siitä selvittiin. Auto ruostui takaovien kohdalta helmoista läpi, muualla en ruostetta havainnut.Tykkäsin autosta kovasti, itse asiassa enemmän kuin nykyisestä GS:stä. Vai kultaako aika muistot?

• ollut

voisi sanoa että vähävikainen oli. vm. 90 ja 260tkm tuli mittariin, yksi tyyppi vika niissä oli eli lämmityslaitteen kytkin menee, ainakin vanhemmassa kopassa. Muuten pääsi normi huolloilla.
      Tosi lämmin auto talvella, jos on kupari kennolla.
      Facelift malli parempi tuli 90 jälkeen.
      Korit varmaan nyt jo aika lopussa, jos ei ole suojattu...
      Turbolla 2.0 4x4 oli aika kiva kulkemaan...

• Tuplamegane

Kosketinpinnat vaan karstautuivat ja lakkasivat johtamasta virtaa. Muutaman kerran puhdistin. Moisen homman joutui tekemään useampiakin kertoja vuodessa. Sitten paloi pinna ja päällystin kosketinpinnat tinalla. Ongelmat loppuivat tähän.

• Göggels

Jep mulla oli vm 87 1.7 GTS ja tosi mukava auto ajaa oli se. Päihitti jousituksen/ajomelun kannalta monet 10v uudemmat autot selvästi.

Etupää on R21:ssä raskas joten pallonivelten uusimista riittää. Ruoste kannattaa myös katsoa miten helmat ja varsinkin takapään lokarit on kestänyt.

Mitään pikkuvikoja/sähkövikoja ei ainakaan minulla ollut.

• Kulutukseltaan teholtaa parhaimmistoa mitä on olemassa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      5460
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      21
      2387
    3. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      249
      1652
    4. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      114
      1647
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      93
      1497
    6. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      23
      1426
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1185
    8. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      324
      1181
    9. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      9
      1173
    10. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      330
      1171
    Aihe