Mitä oireita puhelimessa ilmenee jos siihen tulee kännykkä virus? Sillä mulle tuli tossa loka-marras kuussa tuli bluetoothilla ihmeellisiä viestiä puhelimeen jotka oli .sis päätteisiä.. Tuli esim df23v42.sis tollanen ja monen muun laisia yhtenään.. Sit mun pikku veli oli hyväksyny ne.. Nii että onko tuo virus viesti? Jos on niin mistä tietää että puhelimessa on virus? Ja saako sen miten pois? Toivoisin että vastaatte nopeasti.
auttkaa koskee känny viruksia..
3
381
Vastaukset
- mielestä...
on tyhmää pitää se bluetooth jatkuvasti päällä, Käyttää vain tarvittaessa, ainakin mulla ei ole tarvetta kuin muutaman kerran vuodessa.
- HurLum
Googletin yht'äkkiä ja sain vastaukseksi tämän linkin:
http://www.tiede.fi/keskustelut/viewtopic.php?p=24749&sid=12e96e7b72a1cb65de40dc6dc86e3169
Ehkä sun kannattaisi hakea sieltä F-Securen sivuilta se ilmainen virusturva kuukauden koeajalla, sillä saat putsattua kännykän. Sen jälkeen olet tarkkana sen bluetoothin kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1066832- 954291
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista463536Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee483412- 1803323
- 503319
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san242839- 632351
- 422308
- 131714