Asun n.20v vanhassa omakotitalossa ja kyselisin talon sisäkaton maalauksesta. Kyseessä on siis mänty tai kuusi lautakatto, jossa n.2cm raot väleissä. Laudoituksen alla on mustaa "pikipaperia" (mitä tämä lienee?). Tarkoitus olisi maalata katto valkoisella maalilla, onko kokemusta moisesta maalausurakasta? Tarttuuko tähän mustaan pahviin maali?
Lautakatto+musta paperi
3
3000
Vastaukset
- kun rahapulassa
itselle tehtiin. Tervapaperi estää villapölyn tulon huoneeseen.
Laita kattoon laudat rakojen päälle. Tai paneloi kokonaan.- inskutti
Meillä rakennetaaan juuri parasta aikaa taloa josta säästettiin noin 40neliötä 70luvulla rakennettua osaa. Ja siellä lautakatto jossa nämä raot. Meillä on se jotakin levyä joka on maalattu mustaksi näiden rakojen osalta ja minä nyt niitä maalailen valkoisella pohjamaalilla ensin pariin kertaan ja sitten paneelikattomaalilla koko hommeli ainakin pariin kertaan. Tervapaperi taitaa olla melko huono yksistään siellä, siihen tuskin oikein nätisti saa maalia.
- tarvis kanssa
inskutti kirjoitti:
Meillä rakennetaaan juuri parasta aikaa taloa josta säästettiin noin 40neliötä 70luvulla rakennettua osaa. Ja siellä lautakatto jossa nämä raot. Meillä on se jotakin levyä joka on maalattu mustaksi näiden rakojen osalta ja minä nyt niitä maalailen valkoisella pohjamaalilla ensin pariin kertaan ja sitten paneelikattomaalilla koko hommeli ainakin pariin kertaan. Tervapaperi taitaa olla melko huono yksistään siellä, siihen tuskin oikein nätisti saa maalia.
Olisi ihan identtinen ratkaisu edessä. Tainnut olla suosittua "ennenvanhaan". Voisitko kertoa kuinka onnistui ja mitä aineita käytit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih364686Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4811413Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77913
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53891- 59830
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.47736Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57707