...täysin.
Olen käynyt tasan yhden kerran Lappeenrannan kaupunginteatterissa(viime vuoden puolella)ja silloin oli tämä Woyzeck...
Minä yhä vaan jaksan ihmetellä sitä voimaa mikä tässä esityksessä oli.
Miten voi esityksessä olla niin monta eri puolta, jotka yllättävät katsojan monta kertaa esityksen aikana. Ja kyllä se kirveellä oven läpi meneminen oli mahtavaa...aian olen jotenkin halunnut nähdä miten se "tapahtuu" ja nyt sain turvallisesti katsoa, kun mies sekoaa..
Ja entäs ne juopottelevat naiset...!!!
Kyllä on kivaa, varsinkin kun pillussa on limaa!!!
Woyzeck Lappeenrannassa
9
1117
Vastaukset
- ...kivaa!!!
Ja se Woyzeck oli kieltämättä ihan rock.
- Säikky orava
Minua kyllä ihan pelotti katsomossa, kun nämä vaimot kirkuivat ja juoksivat ja huusivat apua yleisöltä. Hetken, ihan pienen hetken, luulin, että he todella tarvitsevat apua...että tämä Kolehmainen, siis Woyzeck, on nyt todellakin seonnut ja saanut tarpeekseen tästä elämästä. Ja olihan se toki hurjaa se oven läpi meneminen...olen kuulluut,e ttä sellaista on tosielämässäkin tapahtunut (;
Eipä tule tuollaisia tuntemuksia tullut leffoja katsellessa. Siinä mielessä kyllä teatteri aina elokuvat voittaa...Kun on näyttämöllä LIHAA ja VERTA.- groteskia!
ja vielä kerran groteskia. Heikki Pirhonen on tajuttoman hyvä.
- Paikallinen
Aion mennä katsomaan toisenkin kerran.
Ihan mahtava esitys... Suosittelen! - Tuntematon lappeenrantalainen
Kyllä kannatti käydä. Innolla odotan Juutisen seuraavaa ohjausta..
- Sivusta seurailija
..että Lappeenrannan teatterilla on faneja.
- Hauskaa ol..
eilen käytiin ja oli mukavaa ja ei ihan tavallista. kiitos.
- Pertti P.
Lueskelin näitä viestejä aikani kuluksi, ja tulin vakuuttuneeksi, että näytelmä on näkemisen arvoinen..Soitin äsken teatteriin ja kyselin lippuja, niin eikös tämä perhana olekin loppumassa koko homma. Eikä ole lippujakaan enää viimeisen esitykseen, että sellasta halusin vaan sanoa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 417034
- 323958
- 463367
- 402959
- 172736
- 372238
- 162196
- 412163
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons472117- 402068