Aina vaan kaloja.. nyt loppu, haluan ihanan huumorintajuisen Jouskarin, jonka kanssa ajatellaan positiivisesti ja porskutetaan menemään!!!! mistä löydän Jouskarin kuinka saan sen huomion.. no ok. vaakana saan varmasti sen huomion, hih!!
Vaakatar haluaa Jousimiehen
4
1030
Vastaukset
- jostakin kumman syystä
jos kus aikoinani vaakamieheen törmäsin, rakastuin vihastuin petyin ja tulin henkisesti pahoinpidellyksi... kummallinen tarve haluta pitää varalla muijia ja jokaiselle oma puhelin tai puhelimet äänettömällä kotona oloajan... kun olin töissä haalasi kylkeensä muita.. minuun se ei luottanut mutta liekkö ihme jos salaa kokoajan piti muita...sänkyhommat meillä sujui ihanasti kun tulin kotiin takapihalta lähti taksi.
jouski-74 vaikka trefipalvelusta ja vakkana sun pitäs sopii joukarile hyvin
- Puntar
Olen vaakanainen ja tällähetkellä seurustelen jouskarin kanssa. Aluksi meni jalat alta ihan vaan ihastumisen tunteessa, mutta nyt on arki astunut elämään. Olen laittanut jo plussia ja miinuksia paperille, sillä tämä suhde ei toimi. Meillä on hyvin paljon erilaiset historiat edellisistä suhteista, jotka osaltaan vaikuttavat asiaan. Tämä nyt on vaan minun kokemus tästä yhdestä jouskarista. Hän ei liiemmin omaa mitään käytöstapoja. Ei kohteliasuutta eikä hienotunteisuutta. Hänessä on monia raivostuttavia piirteitä, mutta niinhä on minussakin. Jos joku asia ei mene niinkuin hän haluaa, niin se on välittömästi yhteys poikki häneen. Ja joudunkin soittelemaan hänen peräänsä, vaikka se on vastoin minun luonnettani. Olen joutunut luopumaan monesta ihanasta asiasta hänen vuokseen tämän suhteen edetessä. Hän on epäluuloinen, sillä joudun useinkin selittelemään tekemisiäni. Emme ole vielä vuottakaan seurustelleet ja näin käy. Luulen ettei tämä suhde näe enää toista vuotta, tosin minussakin on ne omat raivostuttavat piirteeni. Mielenmuutokset etupäässä, sillä olenhan tasapainoilija kaikessa mihin ryhdyn. Jouskareista sanotaan, että ovat huumoripitoisinta seuraa kaikista merkeistä, mutta se ei pidä paikkaansa tämän jouskarin kohdalla ainakaan, vaikka hänen omasta mielestään kyllä. Tämä jouskari ei ikinä myönnä virheitänsä, eikä ole ikinä väärässä. Ei jousta, kun pitäisi. Onhan hänessä hyviäkin piirteitä, hän tukee minua ja on auttamassa aina tarvittaessa, mutta se ei ihan riitä onnelliseen parisuhteeseen.
- JousimiesMies
saat olla rauhassa, ei enää ikinä vaakanaista.
Onneksi ei päästy alkua pitemmälle, kun erotin jo sen kurttuotsaisen, jahkaavan ja omasta mielestään niin "kauniin" törpön.
En ole vielä kaunista vaakanaista nähnytkään. Pysykää tästä jouskarimiehestä kaukana, tervetuloa kaikki muut ........ odotan, hehe heh.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih274387- 2603744
No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...
Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi282114Mites teillä keskustelut soljuu?
Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä2701736Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!
Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko161502Pystyt sille toiselle
Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta81439Venäjän rikollisen sodan juurisyyt
Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä4111348Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4341265Annen grillin nousu ja konkka..
Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?501229Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771070