mikä on paras...

satellite....

mikä on omasta mielestäsi paras lumilauta merkki?

19

7712

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ec-ci

mun lauta on ainakin nid chill.. Ihan huippu lauta ja hyvin terävät kantit.

• asedeehahjejej

Ehkä Burton tai Flow

• moi moi

mikä on paras lumilauta

• tietäjäsetä

burton cruzer ihan huippu

• Old koulukunta

Burton on tietysti suurin ja kaunein, mutta toinen mitä ainakin itse kaipailisin suomalaisiin kauppoihin enemmän, on legendaarinen Sims, joka oli kova sana lajin alkuaikoina 1980-90 luvuilla. Tom Sims oli ensimmäinen, joka laittoi lautoihinsa teräskantit, joten on siinä mielessä lajin uranuurtajia mm. Jake Burtonin kanssa.

Toinen mitä kaipaan lisää, on Flow:n tyyppiset takaa ladattavat tai muulla yksinkertaisella step-in periaatteella toimivat siteet. Tässä iässä ei enää kiinnosta istua persiillään lumessa puolta päivästä siteitä räpläämässä.

• Tasumasu

Burton on maailman paras!!!

• NITROO

Nitro. Varsinkin nämä uudet mallit on hyvinki kestäviä railkiller kanttien takia (kestää kuulemma 200 prosenttia enemmä)

• 11Juu11

Paras lumilauta on tietenkin sellainen jossa on koulukiusaajia / vihamiehiä pilkkaavia tekstejä=D

• jokkeboyy

k2 ftw

• LautaJumala69

Itse aloittelin salomonin laudalla se toimi ihan hyvin aluksi mutta temppuiluun suosittelen jotain muuta oma salomon poikkesi noin vuoden käytön jälkeen

Sen jälkeen ostin Nitro ja se on toiminut loistavasti jo 3kausi menossa samalla lätyllä ainoastaan siteet on vaihdettu!

• sakkeOulusta

Sen sanon että Crazy Creek laudat ova vähän niin kuin prisman house vaatetuotteet huono mutta halpa. :) Tässä muutamia hyviä lautamerkkejä. K2, Burton, Flow, Hammer, Nitro, Salomon, Forum.

• JokuIhminen3

Nuo ylhäällä mainitut. K2, Burton, Salomon, Hammer. Ja muut ovat melkein jopa ammatttilaisten lautoja.

• Vg62

Ite oon laskenu Burtonilla Ja Hammerilla molemmat ihan huippulautoja.

• Lumilautailia

Burton , Hammer, Nitro, Salomon, Flow, Forum, K2

• Anonyymi

No nitro ripper

• Anonyymi

Minkälainen merkki on Aperture?
      Itselle täysin tuntematon.

• Anonyymi

Onko bataleon minkälainen? Onko parketille hyvä merkki vai pelkästään normi laskuihin?

• Anonyymi

Bataleon tekee hyviä lautoja.

Onko lauta hyvä parkkiin, rinteeseen vai offareille riippuu täysin lautatyypistä.

Onko lauta: directional, tapered, twini jne
        Rocker, camber, hybrid camber, 3d jne
        Mikä flex jne

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Bataleon tekee hyviä lautoja.

Onko lauta hyvä parkkiin, rinteeseen vai offareille riippuu täysin lautatyypistä.

Onko lauta: directional, tapered, twini jne
        Rocker, camber, hybrid camber, 3d jne
        Mikä flex jne

Siteillä ja kengillä myös suuri merkitys laskemiseen ja niitäkin on erin tyyppisiä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      5194
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      25
      4378
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      27
      2501
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2264
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      1998
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1918
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1607
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1531
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1267
    10. Kerranki asiat oikein

Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa
      Haapavesi
      10
      1174
    Aihe