Onko tähän aikaan kukaan liikkeellä positiivisella mielellä? ;)
Hyvää sunnuntainvastaista
13
529
Vastaukset
- Minäpä
Minä olen ainakin:))
- menneen
jo Nukkumatin matkaan ;)
- Minäpä
menneen kirjoitti:
jo Nukkumatin matkaan ;)
Minäpä en mennyt, kun ei nukuttanut:)
Aamuun on vielä aikaa, ja siksi hetkeksi tähän istahdan.
- valvominen
olla pois huomisesta päivästä, saattaa jäädä
päivänvalo kokonaan näkemättä ;) valvominen kirjoitti:
olla pois huomisesta päivästä, saattaa jäädä
päivänvalo kokonaan näkemättä ;)Aivan varmasti se verottaa huomista. Ei se haittaa, kun saa nukkua pitkään muutenkin. Ei ole kiirettä aamulla:)
- uneton
kyllä kai pikkuhiljaa unimaakari kutsuu, mut positiivisella mielellä vieläkin, vastustuksista huolimata.
- usein niin
Waffen-ss kirjoitti:
Aivan varmasti se verottaa huomista. Ei se haittaa, kun saa nukkua pitkään muutenkin. Ei ole kiirettä aamulla:)
että viikonlopun yövalvominen kostautuu sunnuntainukkumisena ja maanantaita vasten yöllä ei saa unta. Sitten pitäisi lähteä virkeänä aamulla töihin ;)
uneton kirjoitti:
kyllä kai pikkuhiljaa unimaakari kutsuu, mut positiivisella mielellä vieläkin, vastustuksista huolimata.
Meinaatteko jo kaikki kömpiä peiton alle lämpimään?
Minä kun en vielä saa unenpäästä kiinni, ellei sitten joku heitä unihiekkaa hypyllisen:)usein niin kirjoitti:
että viikonlopun yövalvominen kostautuu sunnuntainukkumisena ja maanantaita vasten yöllä ei saa unta. Sitten pitäisi lähteä virkeänä aamulla töihin ;)
Viikonlopun yövalvominen palstalla kostautaa satavarmaksi. Täällä se aika menee kuin siivillä ja sitten aamuyöstä kaduttaa kun ei ole tullut sänkyyn hiivittyä ajoissa.:)
- Jo vain
siitä kuka kysyy ja millä mielellä? ;)
- voi riippua?
Höpsistä, ihan muista asioista.. :)
- ainakaan
ole mitään sunnuntaita vastaan. :-))
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih506733Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6752915Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831270Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.971249- 841235
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611144- 891130
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2371100- 721012
- 241911