Kun lataan esim. tältä (http://www.freelayouts.com/template_categories/1) sivustolta uutta ulkoasua, niin miten saan sen auki samannäköisenä dreamweaver 8 ohjelmalla.
Kun sehän latautuu zip tiedostona, josta löytyy html koodit. Mutta kun pelkästään sen koodin avulla ei saa tuollaista samanlaista ulkoasua, eli mitä vielä pitäisi tehdä??
Haluaisin siis muokata ulkoasua sitten dreamweaverin design kohdassa.
Viisaammat auttakaa! :)
Tajuaakohan kukaan tästä selityksestä edes mitään, toivottavasti. :D
Ulkoasun lataaminen ja muokkaaminen dreamweaverilla
3
448
Vastaukset
- sieltä yhden
ja avasin zipin.
Siellä ainakin oli kaikki tarvittava,
html-koodi, css-määritystiedosto, kuvat sun
muu rekvisiitta.
Kun ne määritteli Dreamweaveriin niin ihan
oikeanlainen tuli.
Taidat olettaa että homma on ihan
täysautomaattinen.
Ei se ihan sentään ole, eihän freelayoutsin
sivut mitenkään ole just Dreamweaverille optimoitu,
vähän sentään täytyy koodia lukea ja soveltaa
sitten omaan ympäristöönsä ja työkaluihinsa.- onkelmainen
Juu mä tiedän, että siellä on kaikki tarvittava ja tosiaan tota css:ää mä en osaa käyttää..Täytyy varmaan jatkaa asian tutkimista, jos mä vaikka joskus tajuaisin miten toi homma menee.
- hjkp
onkelmainen kirjoitti:
Juu mä tiedän, että siellä on kaikki tarvittava ja tosiaan tota css:ää mä en osaa käyttää..Täytyy varmaan jatkaa asian tutkimista, jos mä vaikka joskus tajuaisin miten toi homma menee.
avaa dreamweaver, tee sinne uusi kansio, siirrä kopioimasi sivupohja siihen kansioon (pura ensin), nyt voit muokata sivupohjaa dreamweaverissa. css tiedostoa myös, siihen opit parhaiten kun tutkit sitä esim. topstyle lite ohjelmalla (on ilmainen)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225344- 254518
- 282631
- 342294
- 372048
- 151978
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191627- 121561
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211317Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101224