Olen melko pienikokoinen ja laiha tyttö ja suurena vaikeutena löytää farkut, jotka todella sopisivat päälle. Sen lisäksi, että kaikkia saa aina lyhentää, melkein kaikki istuvat todella huonosti. Vaikka takapuolesta tuntuvat ja näyttävät hyvältä, niin sitten heti sen alapuolelle tuohon kohtaan, missä jalka alkaa, jää sellaista löysää, vaikka mallin kuuluisi olla sellainen "kireähkö".
Olenko jotenkin ihan oudon muotoinen, vai miksi en millään meinaa löytää sopivia farkkuja? Kellään muulla tällaista ongelmaa?
Istuvat farkut
3
922
Vastaukset
- pienikokoinen kuluttaja
Farkkuja lyhennettäessä niiden malli muuttuu. Pitkäjalkaisilla ihmisillä on usein pidempi vyötäröosakin, joten lyhennettäessä tapahtuu seuraavaa:
- farkkujen polvikohta asettuu jaloissasi sääriisi (ei hyvä)
- vyötäröosa on liian pitkä sinulle, minkä vuoksi ylimääräistä voi jäädä sekä ylä- että alaosaan vyötäröosaa - tai short
Osta farkut sellaisista mallesita, joita valmistetaan eripituisille. Merkkejä löytyy mm. Beavers, Voglia, Lee Cooper.
Valitettavasti missään teinimallistossa ei vastaavia ole. - sheeter
minulla on sama ongelma löytää istuvat housut. kun housut mahtuvat kiinni eivätkä purista (isolantioinen kun olen) niin reisien kohdalta on löysää. jos taas ostaa sellaiset mistä reisien kohdalta on hyvät, housut eivät mene kiinni. olen yrittänyt tehdä jalkalihaksia, ja ilokseni huomannut että se auttaa hieman. suosittelen =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225254- 254408
- 282561
- 342264
- 372008
- 151938
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191617- 121541
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211277Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101194