Pystyykö 80-luvun lastulevykaton saumat kittaamaan niin, että näyttää sileältä, eikä eläminen tapahdu enää uuden maalauksen jälkeen? Mahdotonta?
Mikä on edullisin konsti saada katto siistiksi?
Uudet kipsaritko?
Lastulevykaton
8
1446
Vastaukset
- se.
...
- ratkasu
puu on kallista. vai mitä paneli maksaa per neliö?
- on halvin
ratkasu kirjoitti:
jos itse tekee. Tosin halpamaalilla saa myös uuden pinnan.
- sitten...
ratkasu kirjoitti:
Puu ei ole ainoa paneelivaihtoehto. Tarjouksesta löydät mdf-paneelia jopa vitosella / neliö ja se on helposti ja nopeasti asennettavaa valmista pintaa.
- fdm
sitten... kirjoitti:
Puu ei ole ainoa paneelivaihtoehto. Tarjouksesta löydät mdf-paneelia jopa vitosella / neliö ja se on helposti ja nopeasti asennettavaa valmista pintaa.
nämä halvat (ostettu on kerran)tosi huonoja ,äskettäin asensin keskon omaa mdf kartanoa tuli tosi siisti ,eikä haise vuosia niinkuin tämä halpaversio
- lkäökäök y
lastulevy on puuta ja puu elää aina.
- edullinen vaihtoehto
ja nopea tapa on halteksi siihen päälle, noin tekisin..
- texmex
jos haluat siistin ja erikoisen pinnan,laita joku paksukuvioinen poluuretaanitapetti kattoon.Todella katonkin voi tapetoida.Sitten saumojen päälle siistit listoitukset.niinkuin joskus 30-40 luvulla oli tapana(silloin käytettiin maalattua vaneria pohjana)entisöin juuri tällaisen vanhan katon ,siinä oli 60-luvulla laitettu haltex levytys päällä,otettiin pois ,sitten maalaus kuvioitu listoitus.no ajatus tämäkin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374905Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5011565Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58728