Löytyykö mieliin painuvia huvittavan, ja monitahoisen merkityksen omaavia sanoja, mihin on tullut törmättyä täällä kulkiessa?
Otan tietysti häpeilemättömästi kunnian muutamasta lanseeraamastani, tosin vähemmälle huomiolle jääneestä sanasta joita olen saattanut tohkeissani sanoa. Sellaisia ovat ainakin Palstauntuvikko, ja Hönöputte.
Muiden sanomisia ovat:
Viivapuska, kyykytys, adjöö, analfabeetikko ja nyt ihan viimeisenä saksikäsiedvart.
Kaivelkaa muistienne lonkeroista lisää.
Sanoja
26
2606
Vastaukset
- ZirpaNa
sanat ovat marakatti ja adjöö..
Minua on oikeasti aina huvittanut tuo adjöö. Ensimmäisen kerran kun sen näin, mietin pitkään sen merkitystä.
En kyllä keksi onko se lyhenne jostain, vai mikä sen alkuperä oikein on?- ZirpaNa
Waffen-ss kirjoitti:
Minua on oikeasti aina huvittanut tuo adjöö. Ensimmäisen kerran kun sen näin, mietin pitkään sen merkitystä.
En kyllä keksi onko se lyhenne jostain, vai mikä sen alkuperä oikein on?muunnelma sanasta adios (näkemiin, heipparallaa) :)
- On vielä yksi
Tuhatnikki on myös upea ja erikoinen sana.
*muistelee*Se on yksi niistä sanoista, joka tulee elämään ikuisesti. Eikä syyttä, sillä siinä on jotain tarunhohtoista, ja salaperäistä taikaa. Nimittäisin sitä yhtään liioittelematta pyhäinjäännökseksi.
*muistelee*:)
Tilulii. :)
- aloituksen ,niin
mieleeni tuli sana: katkerikko
- Tuli mieleeni
Mom ja Milla, onnea heille valitsemalleen tielle.
- Judge evk
Ei lisättävää xD
- jane.london
Ajattelin,että ajankohtaista tahi ei,mutta voisin lantrata sanoja jatkoon muunmuassa:
partanaurake
itteinhokki
lumesimmu
nauruplokki
kehokki
Ootas keksiminen jäi puolitiehen..jeesaaks?- freewayer
Aika hyviä ;)
Tätä palstaa seurattuani on mulle tullut mieleen seuraavia ammatteja:
trääpijä
procentti
visuttaja
undertaja
overkinger(OK)
pyhitys
autsinööri
;) - jane.london
freewayer kirjoitti:
Aika hyviä ;)
Tätä palstaa seurattuani on mulle tullut mieleen seuraavia ammatteja:
trääpijä
procentti
visuttaja
undertaja
overkinger(OK)
pyhitys
autsinööri
;)Ei paljo uskalla nimmailla,mutta
kait me tiedetään..rakkaus on:) - evk ejk eek
iskee joskus itsekukasehenkin :)
- jane.london
evk ejk eek kirjoitti:
iskee joskus itsekukasehenkin :)
liivet;D
Anteeksi,viihdyin,mutta torkahdin;) Tietysti uusia saa keksiä, mutta parhaimmat syntyvät sopivassa tilanteessa, aivan sattumalta. Parhaimmat jäävät elämään omaa elämääsä, muiden lainatessa niitä.
- norMix evk
on itseäni eniten naurattanut palstatermi.
NK:n kanssa yhteisvoimin kehitettiin palstakäyttöön ja miksei muuhunkin puhdistukseen oiva apuväline nimeltä umpiluuta. - ...///
NÄY NYT!!!
- alkujaan
viljeli intiaanityyliin sanaa *ugh,(olen puhunut)*
- oiskohan
istuva härkä? Uhg!
Yseimmiten lausahduksen sanoi Millani. Yleensä silloin kun oli erityisen touhukkaalla päällä:)
- Se on siinä.
Tämäkin alotus se taas kerran kertasi
saman asian, sisäpiiri se on joka jyllää
ja nämä muistelot ovat just suunnattu,
ei enempää eikä vähempää:
SISÄPIIRILLE.- voihan kaikki halukkaat
lukijat vastata, vastasithan sinäkin. Muistatkos kuka tuon sisäpiirin on lanseerannut tänne?
- Sandra*
ovatkin? Pitääkö siitä hermostua? Älä ota tätä nettielämää niin vakavasti, tää on vaan ja ainoostaan nettikeskustelua, vaikkakin yleensä aika mukavaa ja rentouttavaa, ainakin oli. Jos joku ei huoli sua ns. sisäpiiriinsä, niin perusta oma sellainen. Ei noita voi kieltääkkään olemasta ystäviä keskenään, keitä he sit ovatkaan. Mä ainakin oon just niinku mä oon ja mua ei haittaa vaikka kirjoittaisivat mitä vanhoja yhteisiä muisteloitaan.
Kyl tänne tarinaa mahtuu. :)
ja nyt hyvää yötä, on taas hitsin aikanen herätys. - Sandra*
kertaalleen. Enkä oikein löytänyt siitä mitään sisäpiiriläistä. Eiks jokainen joskus käytä jotain erikoista sanaa? Ihan hyvin säkin tohon oisit voinut osallistua. *menee petiinsä*
näyttää täälläkin aina välillä käynnistyvän, ikuisuusaihe "puska" nostelee taas päätään :)))
Jermuhan tuon jankkumopon lienee lanseerannut palstoille,mutta kuka keksi puskan? Sanaahan käytetään jopa urheiluselostuksissa nykyisin :)- Synnove.Pullo
Kuunkulkijan: kahvit näppikselle taas!
Itse syön usein ruudun ääressä (ja muutenkin usein). Minulla tuppasi aluksi naurunpurskahduksissa roiskumaan ruokaa ruudulle. NOLOA. Mutta siksikin tunnen suurta sympatiaa Kuunkulkijan tahriintuneita housuja/paitoja/näppikisiä kohtaan.
Ketjusta on poistettu 27 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496315Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6422611Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831209- 821123
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.791087Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3011074Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä601068- 78983
- 66951
- 228854