Hei. Olemme menossa avovaimoni kanssa Touko - kesäkuussa etelänreissulle viikoksi. Tällä hetkellä olemme ajatelleet Turkkia, Egyptiä tai Maltaa. Oisko Muita ehdotuksia. Siis rantalomaa yhdistettynä jotain pientä aktiviteettia.
Kiitos vastauksista.
Minne menä
3
580
Vastaukset
- Mindelii
Lyhyet lennot, halpaa, melko varmasti aurinkoista.. Kivat rannat, suht edullisesti pääsee hyvään hotelliin.. Itse olen käynyt Albenassa, Sunny Beachilla ja Kultahietikolla.
- 26 x Pattiksella
Egyptiin jos on vain viikon matka kyseessä. Eka viikko siellä kuluu kun on käpertyneenä wc- istuimen jalan ympärille,
Äsköösen kirjoittajan mainitsemat Bulgarian rantakohteet ovat tosi hyviä. Itsekin olen ollut niissä lasten kaa. Kaikki pidimme paikoista. Oli edullista ja aurinkoa piisaa.. Jos negatiivisia asioita ajattelee niin ei nyt kyllä tule mieleen.
Hyviä matkoja !- kallista
En itse ole siellä ollut, mutta ystäväni jotka ovat käyneet Bulgariassa ja Egybtissä, olivat tosi tyytyväisiä Bulagriaan ja hintoihin, Egyptissä kaikki kallista turistipaikoissa ja muutenkin oli vähemmän kivaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225324- 254508
- 282631
- 342294
- 372038
- 151968
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191627- 121561
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211307Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101224