Halusinpa vain tänne vähän kehaista teitä Leijonia. Olette nimittäin aivan ihania ihmisiä, sekä kumppaneina että kavereina. Leijonaa huolehtivampaa, hauskempaa ja luotettavampaa ihmistä saa hakea. Leijona ei ole mitenkään "pikkusieluinen" ja näyttää tunteensa suoraan. Olen erittäin onnellinen siitä,että kaikkien huonojen suhteiden jälkeen löysin leijonamiehen rinnalleni. :)Suosittelen kaikille muillekin ymmärtävää ihmistä etsiville suhdetta leijonan kanssa.
Parasta maailmassa
4
1288
Vastaukset
- Lionman35
Hyvää on helppo kehua! ;)
- petetty
Uskolllinen ja luotettava leijona kylmästi ilmoitti 25 v. jälkeen; "..minulla on suhde, joten avioliittomme on ohi.."
Yllätys, yllätys huikentelevainen kaksos-vaimo on ollut uskollinen leijonalle.
Älkää uskoko horoskooppimerkkiin vaan tutustukaan ihmiseen muutoin.- 4+0-4
OLISI IHANAA OLLA SELLAINEN LEIJONAMIES JOKA OLISI LEGENDAARISET 32 V YHDEN NAISEN MIES JA SELLAIENN LEIJONAMIES JOKA EI MISSÄÄN KOKKAREILLA PAHEMMIN OLISI
- iloinen......
kehuistasi osuit aivan oikeaan kuvaillessasi leijonaa.....todellakin kiitos! Piristit kivasti iltaani..Mitähän minä iltapalaksi......mmmmrh....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod305740- 345203
- 292954
- 342424
- 372108
- 152058
- 351842
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191677- 121661
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons351594