entinen ja uusi

eihyväkään

Olin kirkon jäsen yhdeksän vuotta aktiivisesti, mutta sitten jäin epäaktiiviseksi henk.koht. syistä. Meni vuosi ja meni toinen ja nyt tuntuu että kaikki ja joka ikinen asia takkuaa elämässäni. Kuinka paljon helpompaa oli kun elin evankeliumin mukaan. En ole koskaan kärsinyt näin monista vastoinkäymisistä ja tyytymättömyydestä omaa elämääni kohtaan.
MAP-kirkko, here I come again...

9

266

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuloa

Ovet ovat avoimina!
      Ymmärrän hyvin tunteesi...

• maapallolla

ei kuulu MAP-kirkkoon ja heillä menee helvetin huonosti. Niinkö? Vain MAP-kirkon jäsenillä menee hyvin, koska he noudattavat kaikkia tuhansia sääntöjä? Niinkö? ööööööööööö

• hieno uutinen

Siitä homma alkaa klaarautua.
      Tervetuloa taas kirkkoon - tarkoitan rakennusta. Siitä näkymättömästä kirkosta et ole poissa ollutkaan.

• Anonyymi

"Evankeliumin" mukaan eläminen tarkoittaa että teet työtä ilmaiseksi ja maksat kirkon johtajien ryöstösaaliin jonka he käyttävät omiin tarpeisinsa seka kannatat kirkon eksytyksiä.

2 Nefi 13 luku 14
      Herra käy tuomiolle kansansa vanhinten ja sen päämiesten kanssa, sillä te olette syöneet tyhjäksi viinitarhan ja olette syöneet loppuun köyhiltä ottamanne ryöstösaaliin taloissanne.

2 Nefi 13 luku 12
      Ja lapsset ovat minun kansani sortajia, ja naiset hallitsevat heitä. Oi kansani, sinun johtajasi johdattavat sinut harhaan ja hämmentävät sinun polkujesi suunnan.

• Hieno juttu. Minäkin tulin takaisin 40 v. jälkeen ensimmäisestä yrityksestä. Kyllä elämä on huomattavasti mielekkäämpää, vaikkei kaikkia niitä suuria ihmeitä koko ajan tapahdu kuin toivoisi.

• Riippuvuudesta toiseen. Nauttisit joskus itsenäisestä ajattelusta!

• Anonyymi

” En ole koskaan kärsinyt näin monista vastoinkäymisistä ja tyytymättömyydestä omaa elämääni kohtaan.”

Suosittelen että luet vaikka CES Letter kirjaa ja mietiskelet sen sanomaa

• Anonyymi

Jos olet joskus elänyt evankeliumin etkä Smithin opin mukaan, miksi et palaa evankeliumin mukaan elämiseen?

• Anonyymi

Itse hupsahduin lukemaan tuota ”CES Letter” kirjaa ja sen jälkeen rukoilin Jumalalta onko se totta. Tunsin heti lämpimän tunteen sydämessäni!

Villiä touhua sanon mä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      4704
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      20
      3825
    3. Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita

Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy
      Maailman menoa
      408
      2494
    4. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      27
      2241
    5. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2064
    6. Nainen, sellaista tässä ajattelin

Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost
      Ikävä
      239
      1969
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      1888
    8. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1758
    9. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1527
    10. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1411
    Aihe