Heijaa.
Olisi asiantuntioille kysymys, ahdetussa autossani on virilastut kiinni ja autoon on muutettu isompi ahdin alkuperäisen tilalle. No ahtopainetta on nyt vähän reilu kilo, palikat ja ahdin kestäisivät lisää ahtoja. Jos esim. konehuoneeseen laittaa ahtopaineen säätimen ja yrittää siitä hivenen nostaa tuleeko moottoriohjaus vastaa ja estää paineen noston?
Pystyykö tuollaista ns.virilastua muokkaamaan vai joutuuko vaihtamaan toiset ja sitten uusi ohjelma Harisella/Karalalla?
Auttakaa ja antakaa neuvoja...
Ahtopaineen säätö.
5
3758
Vastaukset
- turboruuvi
Miksi se säädin pitää konehuoneessa olla?Itselläni on auton sisällä,josta voi näppärästi säätää.Itse tosin pidän paineet aina täysillä,joten säätöä en tarvitse.ahtopaineen säätö on tarkoitettu sellaisille,jotka ei hallitse tehoja ja joutuvat ajamaan kuristetulla koneella.
- Ongelma_
"Olisi asiantuntioille kysymys, ahdetussa autossani on virilastut kiinni"
Kuinkahan monta lastua kuvittelit autossasi olevan... 2 vai 3?- Powaheta
No nii-in. Joskus ihmettyttää kanssa. Kuinkahan monta lastua kuvittellaan olevan. oon sun kanssa ihan samoilla linjoilla. Tuskin 3 tai eipä varmaankaan neljää :D
Jos haluat jutella enmmän niin mun maili on: mannisto67@hotmail.com. Olis aika nastaa jutella asiantutijan kans ku itekki oon. - s4 audeissa
on pari "lastua", ja vaihdettaessa ohjelmaa kummatkin on uusittava.
- ............
s4 audeissa kirjoitti:
on pari "lastua", ja vaihdettaessa ohjelmaa kummatkin on uusittava.
Kyllä tossa kaksi lastua on eli pensalle ja paineelle omansa...
Lähinnä säätöä konehuoneen puolelle sen takia ettei sitä tarvi koko ajan ruuvata ja kun autolla ajaa joskus kuskikin , jää ne kokeilu halut pienemmiksi kun laskee ahdot.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225614- 324960
- 292864
- 342384
- 372088
- 152038
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191657- 261622
- 121621
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons301539