Liian kunnollinen nuoriso???

Hei kaikille,
Olemme ystäväpiirissä ihmetelleet, kuinka meidän lapsistamme on tullut niin ihmeen kunnollisia.
Meillä oli tuossa 15-vuoden jälkeen jo hurja meno päällä.
Omat lapsemme ovat paljon konservatiivisempia ja moralisoivempia kuin me aikoinaan.
Hyvä esimerkki: olin tyttären kanssa alessa. Ostin punaiset rintsikat ja pikkarit. Tytär kauhuissaan katseli minua ja sanoi:"Äiti, eiköhän tuo jo mene vähän liian pitkälle."

Arvatkaa tunsinko iseni ilolintukseksi....

Onko muilla teistä samanlaisia kokemuksia oman jälkikasvunsa kanssa?

5

368

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mikhaildenisov

paljon villimpi ku ihmiset nykyään.Mutta sillon ei ollu mistään huolta,ei Irakin sotaa,ei ilmaston lämpiämistä,kunnon talvet ja kunnon kesät,asuin silloin Tampereella!

• ...ngg

kyseessä ollut häveliäisyysreaktio?

Eiväthän vanhemmat saa vaihtaa sylkeä, olla
      toistensa iholla tai, vielä pahempaa, näyttää
      nuorilta...

• me vanhemmat

enää miltään "nuorilta" näytä, ainoastaan riettailta nuorisovetimissämme.

• Annnnnn

Samaa olen ihmetellyt... Lapseni sai kuulla, että hänen tätinsä aloitti tupakanpolton 15-vuotiaana ja paheksui tätä asiaa syvästi. Alkoholiakaan ei hänen mielestään ole mitään järkeä juoda. Käsittämätöntä! Tuntuu, että silloin kun itse oli nuori niin KAIKKI joi ja poltti tupakkaa.

Toisaalta tässä tuntee itsensä onnistuneeksi, kun on saanut opetettua terveet elämäntavat, mutta aika oudolta tuntuu...

• heillä ei ole sama meno päällä kuin itselläni aikoinaan..
      Toivottavasti pysyvätkin hyvällä tiellä.Aina sitä kumminkin on huoli siitäkin asiasta,etteivät ajaudu huonoon seuraan..

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      46
      5837
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      608
      2296
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      82
      1181
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      1048
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      1023
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      1001
    7. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      61
      946
    8. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      61
      915
    9. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      844
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      58
      778
    Aihe