Hei kaikille,
Olemme ystäväpiirissä ihmetelleet, kuinka meidän lapsistamme on tullut niin ihmeen kunnollisia.
Meillä oli tuossa 15-vuoden jälkeen jo hurja meno päällä.
Omat lapsemme ovat paljon konservatiivisempia ja moralisoivempia kuin me aikoinaan.
Hyvä esimerkki: olin tyttären kanssa alessa. Ostin punaiset rintsikat ja pikkarit. Tytär kauhuissaan katseli minua ja sanoi:"Äiti, eiköhän tuo jo mene vähän liian pitkälle."
Arvatkaa tunsinko iseni ilolintukseksi....
Onko muilla teistä samanlaisia kokemuksia oman jälkikasvunsa kanssa?
Liian kunnollinen nuoriso???
5
368
Vastaukset
- mikhaildenisov
paljon villimpi ku ihmiset nykyään.Mutta sillon ei ollu mistään huolta,ei Irakin sotaa,ei ilmaston lämpiämistä,kunnon talvet ja kunnon kesät,asuin silloin Tampereella!
- ...ngg
kyseessä ollut häveliäisyysreaktio?
Eiväthän vanhemmat saa vaihtaa sylkeä, olla
toistensa iholla tai, vielä pahempaa, näyttää
nuorilta...- me vanhemmat
enää miltään "nuorilta" näytä, ainoastaan riettailta nuorisovetimissämme.
- Annnnnn
Samaa olen ihmetellyt... Lapseni sai kuulla, että hänen tätinsä aloitti tupakanpolton 15-vuotiaana ja paheksui tätä asiaa syvästi. Alkoholiakaan ei hänen mielestään ole mitään järkeä juoda. Käsittämätöntä! Tuntuu, että silloin kun itse oli nuori niin KAIKKI joi ja poltti tupakkaa.
Toisaalta tässä tuntee itsensä onnistuneeksi, kun on saanut opetettua terveet elämäntavat, mutta aika oudolta tuntuu... heillä ei ole sama meno päällä kuin itselläni aikoinaan..
Toivottavasti pysyvätkin hyvällä tiellä.Aina sitä kumminkin on huoli siitäkin asiasta,etteivät ajaudu huonoon seuraan..
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465837Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6082296Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens821181Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591048- 771023
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä531001Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.61946- 61915
- 228844
Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58778