Hei kaikille,
Olemme ystäväpiirissä ihmetelleet, kuinka meidän lapsistamme on tullut niin ihmeen kunnollisia.
Meillä oli tuossa 15-vuoden jälkeen jo hurja meno päällä.
Omat lapsemme ovat paljon konservatiivisempia ja moralisoivempia kuin me aikoinaan.
Hyvä esimerkki: olin tyttären kanssa alessa. Ostin punaiset rintsikat ja pikkarit. Tytär kauhuissaan katseli minua ja sanoi:"Äiti, eiköhän tuo jo mene vähän liian pitkälle."
Arvatkaa tunsinko iseni ilolintukseksi....
Onko muilla teistä samanlaisia kokemuksia oman jälkikasvunsa kanssa?
Liian kunnollinen nuoriso???
5
379
Vastaukset
- mikhaildenisov
paljon villimpi ku ihmiset nykyään.Mutta sillon ei ollu mistään huolta,ei Irakin sotaa,ei ilmaston lämpiämistä,kunnon talvet ja kunnon kesät,asuin silloin Tampereella!
- ...ngg
kyseessä ollut häveliäisyysreaktio?
Eiväthän vanhemmat saa vaihtaa sylkeä, olla
toistensa iholla tai, vielä pahempaa, näyttää
nuorilta...- me vanhemmat
enää miltään "nuorilta" näytä, ainoastaan riettailta nuorisovetimissämme.
- Annnnnn
Samaa olen ihmetellyt... Lapseni sai kuulla, että hänen tätinsä aloitti tupakanpolton 15-vuotiaana ja paheksui tätä asiaa syvästi. Alkoholiakaan ei hänen mielestään ole mitään järkeä juoda. Käsittämätöntä! Tuntuu, että silloin kun itse oli nuori niin KAIKKI joi ja poltti tupakkaa.
Toisaalta tässä tuntee itsensä onnistuneeksi, kun on saanut opetettua terveet elämäntavat, mutta aika oudolta tuntuu... heillä ei ole sama meno päällä kuin itselläni aikoinaan..
Toivottavasti pysyvätkin hyvällä tiellä.Aina sitä kumminkin on huoli siitäkin asiasta,etteivät ajaudu huonoon seuraan..
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1117151- 954721
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista594697Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee493859- 513788
- 2153748
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san263333- 512711
- 372594
- 382289