Kavereitten tähtimerkit?

rapu

Kertokaahan, minkä horoskooppimerkin omaavia kavereita teillä on?
Itseltäni löytyy ainakin kaurista, skorpparia, kaksosta, härkää ja neitsyettä.
Kaikkien kanssa tuun tosi hyvin toimeen.

11

1190

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vielä-----------

paremmaksi : ). mulla on ystävinä, huom. ei paremmuusjärjestys, kauriita, leijonia, skorppareita, neitsyitä, vaakoja, kaksosia, kaloja, härkiä. mahtavia tyyppejä jokainen!

• belliina_69

Vesimiehet ovat jostain kumman syystä aina olleet parhaimpia ytäviäni...Sitten löytyy kaksosia, leijonia, skorppari, kalat ja oinaiden kans tuun hyvin juttuun... :)

• MIuskis69
        belliina_69 kirjoitti:

Vesimiehet ovat jostain kumman syystä aina olleet parhaimpia ytäviäni...Sitten löytyy kaksosia, leijonia, skorppari, kalat ja oinaiden kans tuun hyvin juttuun... :)

Mietin, että eniten ystävinä neitsyitä, (miksiköhän) sitten kaksosia ja härkiä, muita on sitten yksittäin....aikas hassua

• rapuli75

kaikki parhaimmat kaverit kauriita, oinaita ja härkiä...

• paras ystävä

on neitsyt. Ollaan erottamattomat :-) Hän on täysin neitsytmäinen ja minä rapu. Hyvin tullaan toimeen! Välillä jotkut tietyt neitsytpiirteet rasittaa ja varmaan samoin häntä minun rapumaisuus ;>

• rapunen

tärkeimpiin ystäviin kuuluu kaksoset ja oinas. kaksonen ymmärtää aika hyvin minun "ajatusmaailmaani" ja oinas on ihana mutta välillä turhan loukkaava.
      hyviä ystävieni ovat myös skorppioni,leijona ja härkä.
      härän kanssa tullaan tosi hyvin juttuun, skorppioni on tunnetasoltaan yhtä vaikea kun minä ja leijona on aivan mahtava ihminen!

• seuraavia horoskooppikavereita

on toisia rapuja, skorpionieja, neitsyttä, jousimiestä, oinasta, kaloja, kaksosta, härkää, leijonaa... Oikeestaa kaikkee.

• aiheen aloittaja

Kauris on paras ystäväni. Hänen kanssaan minun on kaikista helpointa keskustella, ja meidän juttutuokiot venähtävätkin usein aika pitkällekin.

Neitsyt on myös hyvä kaverini ja hänenkin kanssaan minun on helppo jutella ja tulen toimeen tosi hyvin ja hänellä on hauskat jututkin.

Kaksonen on mielestäni aivan mahtava tyyppi :D Hän saa aina muut nauramaan ja hänen kanssaan ei ole koskaan tylsää. Yleensä se on hän, joka puhuu enemmän, mutta eipä se haittaa. Mielellänihän minä hänen juttujaan kuuntelen.

Skorppari on myös upea tyyppi, todella hyvä ystäväni. Huumorintajua todellakin riittää ja rakastan keskustelutuokoita hänen kanssaan.

• Ravutar

Neitsyitä,Leijonia,Rapuja,Vesimiehiä,Härkiä,Kaksosta,Skorpparia yms yms..

• 17.07.

ja skorpparit ovat parhaita ystäviäni. Kaloja ja Neitsyeitä on monia työkavereina ja hyvin sovimme. Ilmaelementtien (Vesimies, Vaaka ja Kaksoset) kanssa ei oikein synkkaa. Parhaiten Vaa'an (olen itse nouseva Vaaka), ei kuitenkaan parisuhteessa. Kaksosia en paljon tunnekaan, mutta Vesimiesten kanssa tulen huonoimmin toimeen, puhumme suorastaan eri kieltä, joten emme edes ymmärrä toisiamme ja olemme täysin erilaisia.

• ^^tiu^^

Minun kavereita on rapu,kaksonen,vesimies,jousimies,vaaka,skorpioni... siinä oli lähimmäiset ja itsehhän olen rapu. :)

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      39
      6895
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3888
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      3270
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2844
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      16
      2662
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2228
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2176
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      37
      2082
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2037
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      37
      1952
    Aihe