Mitä mieltä divarin kauneimmasta/komeimmasta(kun nyt kaikki järjestykseen laitetaan:)? Olkoon vaikka katsoja...Eli MÄ;)
Divarin kaunein/komein?:)
8
3129
Vastaukset
- hoi
älä jätä...olipa taas järkevä kirjotus.
- !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!...
Kenellä on siisteimmät luistimet????????!!!!!!!!!
- hallojaa
Älkää nyt olko ihan noin tosissanne näitten palstojen kanssa,menkää vaikka ulos piilosta leikkimään...
- Hockey Suomi
No minun ehdotus on, että divarin neljä parasta ovat kauneimpia, ne on niin bling bling. Ensi vuonna muutma niistä kaunistaa myös SM-sarjaa. Nousee meinaan kauneus taso sielläkin.
- Bundies
kauneus on kuitenkin katsojan silmissä.
- Häme.
Bundies kirjoitti:
kauneus on kuitenkin katsojan silmissä.
No justiinsa juu ja jetsulleen. Olen sellainen tyttö, että maalin teen eli oon tässä kisassa mukana täysillä. ;D
- be happy!
Häme. kirjoitti:
No justiinsa juu ja jetsulleen. Olen sellainen tyttö, että maalin teen eli oon tässä kisassa mukana täysillä. ;D
Kiekko liikkuu ja herättää tunteita! That makes me happy!
- !?!!
Naisten I divarin kaunein on LoKv:n Sara Nieminen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225154- 254338
- 272461
- 342244
- 371998
- 151918
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191587- 121521
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211247Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101174