Kauan pähkäilin ja ny laitoin tilaukseen ku promilleja on tarpeeks ku enemmän. Hip-hip-hurrey!
Tilasin just FZ-18
3
1104
Vastaukset
- Stihl
Tullut ja pää selvinnyt niin paljon, että voit kertoa kokemuksia, ellei ole osto krapula?
- kuin eccu
tuossa alempana kertoilikin. eli tosi hyvä kamera on omiin tarpeiisiini nähden. säädöissä riittää kokeneemmallekin kuvaajalle. itse olen aloittelija ja syvennyn pikkuhiljaa kuvauksen maailmaan. suosittelen kyllä tätä. vaikka jurrissa teinkin ostoksen, hehe. mutta vertailua olin tehnyt pari kuukautta ennen ostamista.
- eccu
Itsekin ostin jokunen aika sitten samaisen kameran. Valokuvausta en ole koskaan 'harrastanut', vaan olen ottanut satunnaisia kuvia sieltä täältä. Parempi kamera on motivoinut viemään kuvausta askelta pidemmälle. Nyt tulee mietittyä enemmän, millainen kuvasta tulee. Lisäksi Photoshop CS3 on ollut ahkerassa käytössä. Entisiä räpsyjä olen yrittänyt parannella, uudella kameralla otetut ovat laadultaan niin hyviä, etteivät kuvat juuri parantelua tarvitse. Kaiken kaikkiaan kelpo peli, joka riittää omiin tarpeisiin enemmän kuin hyvin. Kunhan vaan oppisi paremmaksi kuvaajaksi...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 406963
- 323928
- 453310
- 402909
- 172696
- 372228
- 162186
- 412133
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482067- 392000